Gå til innhold

The Division blir film – dette er regissøren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir gøy å se skurker bli skutt 30 ganger i hode uten å dø.

Tror nok de kjører det mer mot virkeligheten enn et MMO.

 

Får håpe den baserer seg på The Collapse istedenfor bare spillet.

Utifra det jeg har lest så blir det i alle fall det. Mindre basert på spillet, men mer på det som inspirerte spillet. Lover godt i alle fall.

 

 

Gyllenhaal er jo fantastisk så lov å håpe at det blir bra, og regissøren har jeg stor tro på. Gelder meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Blir gøy å se skurker bli skutt 30 ganger i hode uten å dø.

 

Si det med meg: ACTION RPG, ACTION RPG, ACTIONG RPG.

 

HEHE! Rart at det skal være så vanskelig å forstå den RPG biten. Kanskje endel tror det står for rocket propelled gun?  :closedeyes:

 

Når UBI velger et særdeles dårlig tema for RPG looter shooter vil de få høre det.

Når spillet lager en gjevt over virkelighetstro verden. Men så total ødelegger sin egen verden med rpg tropes. Blir det en massiv krasj at to helt forskjellige ting.

 

At man må hugge en drage 50 ganger med øks eller skyte en robot i hode 20 ganger med fremtids våpen er ikke et problem.

Men ulluer stopper ikke 5.56mm kuler og det er da ødelegger det "suspension of disbelief"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når UBI velger et særdeles dårlig tema for RPG looter shooter vil de få høre det.

Når spillet lager en gjevt over virkelighetstro verden. Men så total ødelegger sin egen verden med rpg tropes. Blir det en massiv krasj at to helt forskjellige ting.

 

At man må hugge en drage 50 ganger med øks eller skyte en robot i hode 20 ganger med fremtids våpen er ikke et problem.

Men ulluer stopper ikke 5.56mm kuler og det er da ødelegger det "suspension of disbelief"

 

 

Problemet her er vel at du ville at The Division skulle være noe annet en hva det er? Ikke at setting og RPG elementer ødelegger spillet. For det gjør det jo ikke. 

 

Men skjønner at RPG elementene ikke appellerer til dem som ville ha en mer "skill based tredjeperson shooter". 

 

Selv finner jeg typiske "skill based" spill fort kjedelig. RPG elementene gir mer kjøtt på beina og liv til spill synes jeg. Så det er noe jeg håper dem forbedrer og bygger videre på i The Division 2. 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når UBI velger et særdeles dårlig tema for RPG looter shooter vil de få høre det.

Når spillet lager en gjevt over virkelighetstro verden. Men så total ødelegger sin egen verden med rpg tropes. Blir det en massiv krasj at to helt forskjellige ting.

At man må hugge en drage 50 ganger med øks eller skyte en robot i hode 20 ganger med fremtids våpen er ikke et problem.

Men ulluer stopper ikke 5.56mm kuler og det er da ødelegger det "suspension of disbelief"

 

 

Problemet her er vel at du ville at The Division skulle være noe annet en hva det er. Ikke at setting og RPG elementer ødelegger spillet. For det gjør det jo ikke. 

 

Men skjønner at RPG elementene ikke appellerer til dem som ville ha en mer "skill based tredjeperson shooter". 

 

Selv finner jeg typiske "skill based" spill fort kjedelig. RPG elementene gir mer kjøtt på beina og liv til spill synes jeg. Så det er noe jeg håper dem forbedrer og bygger videre på i The Division 2.

Har ikke noe med meg å gjøre. Har med at gameplay og temaet ikke passer.

Hvorfor tror du det er division som hele tiden får dette slengt etter seg og ikke destiny eller andre looter shooters.

Nettopp fordi det instinktivt skurrer med folk når totalt feil gameplay blir stappet in i et tema det ikke passet inn i.

Hadde spillet blitt satt i 2121 og folka du skøyt på er dekket sci fi rustning. Ville ingen ha reagert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ikke noe med meg å gjøre. Har med at gameplay og temaet ikke passer.

Hvorfor tror du det er division som hele tiden får dette slengt etter seg og ikke destiny eller andre looter shooters.

Nettopp fordi det instinktivt skurrer med folk når totalt feil gameplay blir stappet in i et tema det ikke passet inn i.

Hadde spillet blitt satt i 2121 og folka du skøyt på er dekket sci fi rustning. Ville ingen ha reagert.

 

 

Det er ikke mitt inntrykk ihvertfall. Dem jeg har sett klaget er dem som synes det er for lite innhold å ting å gjøre i spillet. Noe som Ubisoft til de grader har gjort noe med i sine siste oppdateringer til spillet. Spillet har vel mer aktive spillere nå en noen gang. 

 

Så her ser du nok hva du vil se tror jeg. Reddit tråden og forumet har bra aktivitet og en positiv en således. 

 

Men om jeg ikke husker feil så har du hengt deg opp i denne RPG biten siden starten. Du mente vel også at spillet ikke ble fremstått som et loot basert rpg shooter når det ble introdusert. Noe det helt klart ble. Mulig jeg blander deg men en annen forum bruker nå altså. 

 

Any ways. The Division er jo en suksess. Masse aktive spillere som er fornøyde. Så da kan vel ikke tema etc være så kræsj som du vil ha det til? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ikke noe med meg å gjøre. Har med at gameplay og temaet ikke passer.

Hvorfor tror du det er division som hele tiden får dette slengt etter seg og ikke destiny eller andre looter shooters.

Nettopp fordi det instinktivt skurrer med folk når totalt feil gameplay blir stappet in i et tema det ikke passet inn i.

Hadde spillet blitt satt i 2121 og folka du skøyt på er dekket sci fi rustning. Ville ingen ha reagert.

 

 

Det er ikke mitt inntrykk ihvertfall. Dem jeg har sett klaget er dem som synes det er for lite innhold å ting å gjøre i spillet. Noe som Ubisoft til de grader har gjort noe med i sine siste oppdateringer til spillet. Spillet har vel mer aktive spillere nå en noen gang. 

 

Så her ser du nok hva du vil se tror jeg. Reddit tråden og forumet har bra aktivitet og en positiv en således. 

 

Men om jeg ikke husker feil så har du hengt deg opp i denne RPG biten siden starten. Du mente vel også at spillet ikke ble fremstått som et loot basert rpg shooter når det ble introdusert. Noe det helt klart ble. Mulig jeg blander deg men en annen forum bruker nå altså. 

 

Any ways. The Division er jo en suksess. Masse aktive spillere som er fornøyde. Så da kan vel ikke tema etc være så kræsj som du vil ha det til? :)

Spillet ble ikke det på de første vidoen. Spillet har nevnt Tom Clancy.

Men det har ikke noe med hvorfor

 

Division har fått memene "balastic beenie" eller "bullet proof t-shirt"

Mens borderlands ikke har det.

Jeg påstår ikke at ALLE reagerer på det. Men en brukbar gruppe mennesker gjør det. Nok til at det hele tiden dukker opp tråder om dette.

 

Det bare skurrer feil for folk (pluss at noen ser på det som latskap)

Dette er ikke min egen konspirasjons teori, man finner vidoer om det på YouTube.

 

Det ble spurt om "hvorfor folk ikke skjønner at dette er et rpg"

Og jeg forklarte at det er ikke at folk ikke skjønner det. Men at temaet og gameplay skurrer derfor "skjønner ikke" folk det når det kommer til the division men de "skjønner det" når det kommer til destiny og borderlands.

 

Jeg personlig liker ikke bullet/sword spongey fiender uansett spill. Og det er min personlige greie, men min personlige mening påvirker ikke de som lager tråder og diskusjoner på dette.

Jeg tviler på at totalbiscit har lest mine meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spillet ble ikke det på de første vidoen. Spillet har nevnt Tom Clancy.

Men det har ikke noe med hvorfor

 

Division har fått memene "balastic beenie" eller "bullet proof t-shirt"

Mens borderlands ikke har det.

Jeg påstår ikke at ALLE reagerer på det. Men en brukbar gruppe mennesker gjør det. Nok til at det hele tiden dukker opp tråder om dette.

 

Det bare skurrer feil for folk (pluss at noen ser på det som latskap)

Dette er ikke min egen konspirasjons teori, man finner vidoer om det på YouTube.

 

Det ble spurt om "hvorfor folk ikke skjønner at dette er et rpg"

Og jeg forklarte at det er ikke at folk ikke skjønner det. Men at temaet og gameplay skurrer derfor "skjønner ikke" folk det når det kommer til the division men de "skjønner det" når det kommer til destiny og borderlands.

 

Jeg personlig liker ikke bullet/sword spongey fiender uansett spill. Og det er min personlige greie, men min personlige mening påvirker ikke de som lager tråder og diskusjoner på dette.

Jeg tviler på at totalbiscit har lest mine meninger.

 

 

Her er første klippet som ble vist av The Division. Her ser en klart mange RPG elementer i sving. Så jo. Det har vært vist at dette er et shooter spill med RPG elementer siden første offentlige visning på E3 i 2013. 

 

 

Det hadde vært interessant om anmeldere anmelde spillet igjen etter alt nytt innhold. Spillet ligger jo på imponerende 80 på Metacritic. Hadde nok klatret opp 2-4 poeng glatt om det ble anmeldt på nytt idag. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Spillet ble ikke det på de første vidoen. Spillet har nevnt Tom Clancy.

Men det har ikke noe med hvorfor

 

Division har fått memene "balastic beenie" eller "bullet proof t-shirt"

Mens borderlands ikke har det.

Jeg påstår ikke at ALLE reagerer på det. Men en brukbar gruppe mennesker gjør det. Nok til at det hele tiden dukker opp tråder om dette.

 

Det bare skurrer feil for folk (pluss at noen ser på det som latskap)

Dette er ikke min egen konspirasjons teori, man finner vidoer om det på YouTube.

 

Det ble spurt om "hvorfor folk ikke skjønner at dette er et rpg"

Og jeg forklarte at det er ikke at folk ikke skjønner det. Men at temaet og gameplay skurrer derfor "skjønner ikke" folk det når det kommer til the division men de "skjønner det" når det kommer til destiny og borderlands.

 

Jeg personlig liker ikke bullet/sword spongey fiender uansett spill. Og det er min personlige greie, men min personlige mening påvirker ikke de som lager tråder og diskusjoner på dette.

Jeg tviler på at totalbiscit har lest mine meninger.

 

 

Her er første klippet som ble vist av The Division. Her ser en klart mange RPG elementer i sving. Så jo. Det har vært vist at dette er et shooter spill med RPG elementer siden første offentlige visning på E3 i 2013. 

 

 

Det hadde vært interessant om anmeldere anmelde spillet igjen etter alt nytt innhold. Spillet ligger jo på imponerende 80 på Metacritic. Hadde nok klatret opp 2-4 poeng glatt om det ble anmeldt på nytt idag. 

 

 

Det er RPG elementer i alle spill i dag, det er RPG elemeneter i Widlands og Farcry 5, det gjør ikke fienden til bullet sponges. 

 

Spørsmålet er ikke om spillet er bra, det virker bra for det spillet er, Men som sagt dere skrev "hvorfor skjønner ikke folk dette er et RPG"

Noe som er et stråmann, de skjønner det er et RPG, men jeg forklarte deg grunnen til hvorfor noen(en minioritet) har hengt seg opp i at fiendene er bullet sponges, det er ikke min grunn, for meg er det delvis likglydig hva grunnen er, jeg liker ikke bullet sponge fiender enten det er i et RPG eller vanlig FPS/TPS. 

Jeg bare forklarte deg grunnen, til hvorfor noen syns at det er "feil" at fiender ståler så mye i dette spillet, mens de ikke nødvendigvis reagerer på det i Destiny og Borderlands(selv om noen reagerer på det der også) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kritikk til tittel på artikkel!

 

Synes ikke saken er spesielt spennende, så står over å lese den, men følte jeg måtte kommentere at dette var en veldig Clickbait tittel. Saken hadde virket mye mer seriøs om dere hadde unngått andre delen (dette er regissøren). Her kunne dere heller ha latt være å ha noe (The Division blir film / filmatisert), eller hatt med navnet på skuespilleren eller regissøren om dere følte det var for lite. Skjerping!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...