Gå til innhold

EARLY ACCESS-INNTRYKK: Radical Heights


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Foruten den grusomme åttitallsestetikken, de altfor bråkete kommentatorene og musikken som følger deg gjennom hver kamp"

Dette er jo nesten det eneste jeg synes er interessant ved dette spillet. Jeg har ikke prøvd det, bare sett på det, men jeg venter til noen bugs er løst før jeg prøver det. Men jeg er helt klart interessert.

Lenke til kommentar

Det er jo early access. Det vi i gamle dager kalte beta. (beta i dag er det som tidligere var demo)

Du må regne med bøggs. Utviklerne har også kalt dette et extreme early access... Så blir morro å se hva som skjer underveis.

Er enig i at mikrotransaksjoner er litt tullete her, men hadde der vært bedre å tatt denne ideen på kickstarter og fått masse penger der isteden?

 

På den annen side, trenger du ikke kjøpe noe for å spille betaen..

Lenke til kommentar

Det er jo early access. Det vi i gamle dager kalte beta. (beta i dag er det som tidligere var demo)

Du må regne med bøggs. Utviklerne har også kalt dette et extreme early access... Så blir morro å se hva som skjer underveis.

Er enig i at mikrotransaksjoner er litt tullete her, men hadde der vært bedre å tatt denne ideen på kickstarter og fått masse penger der isteden?

 

På den annen side, trenger du ikke kjøpe noe for å spille betaen..

 

Det man i "gamle dager" kalte en beta, var et tilnærma ferdig produkt, som skulle testes av flere enn utviklerteamet. I nyere dager er Early Access blitt en fellesbetegnelse for alt av uferdige spill, fra pre-alpha til beta, som så leder til launch.

 

Dette virker for meg laaangt unna en beta, og ser ut som tidlig alpha. Det er vanlig at alpha er et uferdig rot med flere ting som ikke virker eller ikke er implementert (manglende teksturer, gamebreaking bugs osv.), en beta går på å finpusse spillet, fikse bugs, optimalisering++ og å gjøre spillet klart for launch.

 

En alpha test er rett og slett ikke for folk flest, det er da man kan forvente at ting ikke fungerer i det hele tatt til tider. Folk må bli flinkere til å holde fingrene unna til et spill er nådd et stadie de selv er komfortable med å spille. Til gjengjeld er det også utvikleres ansvar å formidle hvor dårlig stilt det er i nåværende tidspunkt.

 

Jeg er forøvrig veldig lite imponert over dyre microtransactions så tidlig. Så her tror jeg rett og slett jeg styrer helt unna.

Lenke til kommentar

Forstår egentlig ikke hvorfor det klages over at spillet er så uferdig som det er når utviklerene ga beskjed i forkant om at dette er extreme early access og viktigst av alt, det er gratis.

Hadde dette vært noe en MÅTTE betale for så hadde jeg forstått klagene. Spill som feks Ark kostet penger ved early access og selv etter early access var over så var spillet i elendig teknisk forfatning (både på PC og konsoll)

 

Hvis en ikke orker å spille pre-alpha spill så lar man vær og venter til det er ute av early access. Spillet vil fremdeles være gratis.

 

Har testet Radical Heights selv, absolutt ett uferdig spill something jeg forventet. Men det har potensiale. Jeg lar det ligge og spiller PUBG og Fortnite imens, så får jeg sjekke ut Radical Heights med jevne mellomrom og se om de klarer å skape noe unikt her så også er spillbart og ikke minst morro

Lenke til kommentar

''Leter du etter en bedre Battle Royale-opplevelse? Da er Playerunknown's Battlegrounds å anbefale.''

 

Ja, kanskje om du liker et spill som ENDA ikke er optimalisert og hvor personen du styrer er seigere enn en person på over 100 kg. Et tregere spill med flere ''camper's'' skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...