Gå til innhold

PUBG introduserer omfattende endringer til spillopplevelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Positivt for akkurat nå er PUBG gørr kjedelig kontra Fortnite som hele tiden er fast paced action non-stop. 90% av tiden i PUBG begår i looting.

 

Snakk for deg selv.

Jeg er Long Con så min spillseanse består av 20 minutter looting etterfulgt av 5 sekunder skyting hvor jeg som regel dauer. Så det er 20 minutter kos, 5 sekunder skrekk. Og start på ny.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Positivt for akkurat nå er PUBG gørr kjedelig kontra Fortnite som hele tiden er fast paced action non-stop. 90% av tiden i PUBG begår i looting.

Snakk for deg selv.

Jeg er Long Con så min spillseanse består av 20 minutter looting etterfulgt av 5 sekunder skyting hvor jeg som regel dauer. Så det er 20 minutter kos, 5 sekunder skrekk. Og start på ny.

 

 

Er du av den typen som oppfatter seg selv som god fortid du har klart å campe til top 10? :D

 

Finnes ikke deathmatch i dette spillet, ergo må du øve et sted. Gjerne land litt utenfor Pecado, School, så tren på å få kills. 

Da kan du loote i 20min, så faktisk vinne med flere kills :D

 

Når det gjelder denne updaten er jeg litt sånn... Føler ikke jeg for tid til å loote folk jeg har drept. 

Men mer action virker det å være. 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

 

Som jeg sa i den andre tråden, denne oppdateringen drepte spillet for min del.

 

Hva i oppdateringen var det som drepte spillet for deg?

 

Blue zone, den gir mer mening på nykartet (Savage), men ikke på de større kartene. Jeg føler at man blir mer og mer tvunget til å spille på bare en måte, altså "rushing", den mer taktiske delen forsvinner mer pga denne oppdateringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Positivt for akkurat nå er PUBG gørr kjedelig kontra Fortnite som hele tiden er fast paced action non-stop. 90% av tiden i PUBG begår i looting.

Snakk for deg selv.

Jeg er Long Con så min spillseanse består av 20 minutter looting etterfulgt av 5 sekunder skyting hvor jeg som regel dauer. Så det er 20 minutter kos, 5 sekunder skrekk. Og start på ny.

 

 

Er du av den typen som oppfatter seg selv som god fortid du har klart å campe til top 10? :D

 

Finnes ikke deathmatch i dette spillet, ergo må du øve et sted. Gjerne land litt utenfor Pecado, School, så tren på å få kills. 

Da kan du loote i 20min, så faktisk vinne med flere kills :D

 

Når det gjelder denne updaten er jeg litt sånn... Føler ikke jeg for tid til å loote folk jeg har drept. 

Men mer action virker det å være. 

Vell det er jo det som gjøre spillet bra. Det treffer mange typer folk. De som liker hotdrop, til de som liker å finne en plass i sirkelen og campe.

Og før denne patchen for de som liker og gamble på å holde seg i enden av sirkelen.

 

Denne patchen ødla det for meg. Ble rett og slett løping fra start til slutt

Lenke til kommentar

Æ likte godt endringene som kom med denne oppdateringen. Liker at klær ikke lenger ligger strødd på bakken ingame. Likte endringene på blåsonen. I de siste sirklene hadde man mere taktisk kontroll på sirkelen hvor man måtte bevege seg med dem, men man trengte ikke lenger å jogge seg ihjel for å prøve å holde følge.

 

En ting som plager meg med pubg er at du kan ende opp med å bruke hele runden på å springe om du ikke finner ett kjøretøy. Denne oppdateringen gjorde det bedre, syns blåsonen burde få iallefall en mellomting mellom denne oppdateringen og den gamle settingen.

Lenke til kommentar

 

Meh, når spillet blir spillbart skal jeg kanskje teste det igjen. Savner tåke og regn, og man bør kunne velge kart.

 

Enig med tåken, regnet var litt irriterende når jeg spillte med venner da :p

Regnet hadde altfor høyt volum. Endte som regel opp med å nyte spillet de rundene og bare prate skit med kompisene. Men ble noen kyllingmiddager likevel.

Lenke til kommentar

 

Positivt for akkurat nå er PUBG gørr kjedelig kontra Fortnite som hele tiden er fast paced action non-stop. 90% av tiden i PUBG begår i looting.

 

Snakk for deg selv.

Jeg er Long Con så min spillseanse består av 20 minutter looting etterfulgt av 5 sekunder skyting hvor jeg som regel dauer. Så det er 20 minutter kos, 5 sekunder skrekk. Og start på ny.

Ha ha! Kjenner meg igjen der, men så glad jeg blir når det dukker opp et 4x scope

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...