Gå til innhold

GUIDE: Reparasjon av Huawei Honor 8 Sjelden har vi tabbet oss ut så mye som da vi reparerte denne telefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tipset. Min honor 8 begynte å spekke bak etter 2 uker og nå er det over hele skjermen. Den fungerer, men ikke pent å se på. Har kjøpt ny skjerm 150,- og bakdeksel (gull) og nytt batteri og skjermbeskyttere.. Burde vel ha brukt det fra dag 1, da de glassdelene ikke tåler en dritt :-) Men gruer meg til å åpne den :-) Men den har blitt reserve telefon nå, så jeg tar sjansen..

post-20348-0-48475700-1523523822_thumb.jpg

post-20348-0-73583800-1523523866_thumb.jpg

Endret av Junk Inbox
Lenke til kommentar

Beste mobilen jeg har. Bruker S8 + nå, men den er blitt så treig at den nesten ikke kan brukes.Derfor bytter jeg tilbake til Honor 8 tenker jeg.

 

Savner vel skjerm, men det skal jo fungere også...

Det er bare å legge inn Facebook appene det. Så blir ytelsen halvert :) Bruker S9+ nå, men blir vel treg den og etterhvert. 

Lenke til kommentar

Denne artikkelen gav meg et smil om munnen. Jeg utførte nemlig akkurat samme reparasjon for et par måneder siden på min mors Honor 8 - min første mobilreparasjon noen sinne, attpåtil. Sjeldent har jeg bannet og steiket så mye som jeg gjorde da, og ikke minst følt meg så totalt ubrukelig og inkompetent. Godt å vite at den er eksepsjonelt vanskelig å reparere - skal vel si meg fornøyd med at det eneste jeg klarte å ødelegge var vibrasjonsmotoren med å skjære over kabelen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...