Gå til innhold

En haug med nytt gratisinnhold er på vei til Ghost Recon Wildlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk spill! Jeg har ikke rørt flerspillermodusen, men har storkost meg gjennom hele det vanlige spillet. Å innta rollen som en skjeggete amerikansk elitesoldat og drepe sicarios er en svært fornøyelig fritidssyssel.

 

Ja spillet er egentlig det, folk beskrev spillet som enda et hakk vekk fra orignale ghost recon, men det er det ikke, det er hverken mer eller mindre likt det orginale ghost recon enn alle de andre som kom etter orginalen, spillet er ikke noe mindre "taktisk" enn Advanced war fighter, eneste forskjellen er at det er et open world spill og derfor are alle trope's som følger med. 

 

Det er et helt ok, spill som så klart ikke har noe med orignale ghost recon å gjøre, men det er nå ca. 50 år siden vi hadde et ekte ghost recon spill. 

Jeg spilte vel spillet litt under 40 timer, som er ca. 100% lengre enn jeg spiller mange spill om dagen. 

Lenke til kommentar

Har over 200 timer i Ghost War (pvp modusen) og spiller fortsatt. Dette er ikke noe mindre repeterende enn CS, BF eller COD men alt spillbart innhold (flerspiller) er gratis og Ubisoft lytter til spillerne og oppdater deretter månedlig. Hadde sikkert vært mulig å øke antall spillere fra 4v4 til 8v8 eller 12v12. Allikevel, spillet leverer knallbra i forn av taktisk skyter med samarbeid i fokus. Venter sjeldent mer enn 60 sekunder på å finne server om jeg er alene eller i party. Spillet er i aller høyeste grad relevant. Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Tror dette blir bra jeg. Har ikke fått spilt dette nok, men det skjer ofte at jeg fyrer det opp når jeg har fri. Så langt syns jeg det er meget underholdende. Har ikke forsøkt meg på flerspillerdelen, men kampanjen med oppdragene, voiceacting og helheten av grafikken gjør godt for innlevelsen. Det er mange muligheter med spillet, så hvem vet hva 2018 har å by på?

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig fan av PvP men coop modusen er kjempegøy. Spilte gjennom hele spillet og alle sidequests, halvparten sammen med en kompis.

 

Har nok ikke ledd så mye under spilling som i dette. Bare det å kjøre MC sammen kan være uhyre morsomt. Bakhjulskjøring side om side hvor den i venstrefilen treffer en bil og flyr avgårde mens den andre kjører i grøften og dør pga latter og så må revives bare for å dø av eksplosjonen rett etterpå er bare konge.

 

Veldig vanskelig å beskrive morsomheter i spill, men Wildlands lar deg gjøre spillet akkurat som funny som man selv ønsker :)

Lenke til kommentar

 

Dødt spill. Hade bra

 

Like dødt som For Honor... Det er det jo heller ingen som spiller.

 

Dette er forresten en ironisk kommentar. 

True, For Honor er også dødt. Samme med alle Ubisoft spill som har flerspillermodus uten om Rainbow Six Siege. Alle dør etter kanskje 1-3 måneder etter release

Lenke til kommentar

 

True, For Honor er også dødt. Samme med alle Ubisoft spill som har flerspillermodus uten om Rainbow Six Siege. Alle dør etter kanskje 1-3 måneder etter release

 

 

Er en grunn til at jeg skrev at det var ironi...  :)

 

For Honor har en brukerbase på 7.5 millioner spillere og hvor 1 million unike spillere spiller hver måned. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...