Gå til innhold

No Man's Sky kommer til Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gjerne utbroder litt Gunfreak, så vi slipper å gjette oss til hva du mener om saken ;)

Du har ikke fått med deg at spillet er toksisk? Bare å ha spillet på konsollen sin er jo dårlig reklame.

 

Er som å si ja nå er chlamydia også tilgjengelig på Xbox 1.

Vil ikke tro de hadde jobbet med oppdateringer, patching og porting hvis det var ett tapsprosjekt.

 

Det levde ikke opp til forventningene, men det er mange som liker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Gjerne utbroder litt Gunfreak, så vi slipper å gjette oss til hva du mener om saken ;)

Du har ikke fått med deg at spillet er toksisk? Bare å ha spillet på konsollen sin er jo dårlig reklame.

Er som å si ja nå er chlamydia også tilgjengelig på Xbox 1.

Vil ikke tro de hadde jobbet med oppdateringer, patching og porting hvis det var ett tapsprosjekt.

Det levde ikke opp til forventningene, men det er mange som liker det.

Jeg har ikke hørt en eneste en som har likt spillet etter at "nyhets faktoren" var borte. No man's sky er nå synonymt med dårlig spill/ikke spill/over hype.

 

Microsoft skulle heller solgt sine Xbox-one med stor lap på pappesken "eneste konsollen du ikke kan spille no mans sky på, ikke en gang ved et uhell"

Hadde solgt 10% flere konsoller i løpet av et år og siden no mas sky var utviklet med Sony penger ville det vert et bra "godhjertet stikk" mot Sony.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At et spill som ikke levde opp til forventningene er tilgjengelig på Xbox og mottar oppdateringer, gjør da ingenting?

Alle konsoller har dårlige/middelmådige spill, noe som er helt uproblematisk. De har nok av gode spill å velge i mellom, ingen grunn til å overreagere.

Endret av Uderzo
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

 

Gjerne utbroder litt Gunfreak, så vi slipper å gjette oss til hva du mener om saken ;)

Du har ikke fått med deg at spillet er toksisk? Bare å ha spillet på konsollen sin er jo dårlig reklame.

Er som å si ja nå er chlamydia også tilgjengelig på Xbox 1.

Vil ikke tro de hadde jobbet med oppdateringer, patching og porting hvis det var ett tapsprosjekt.

Det levde ikke opp til forventningene, men det er mange som liker det.

Jeg har ikke hørt en eneste en som har likt spillet etter at "nyhets faktoren" var borte. No man's sky er nå synonymt med dårlig spill/ikke spill/over hype.

 

Microsoft skulle heller solgt sine Xbox-one med stor lap på pappesken "eneste konsollen du ikke kan spille no mans sky på, ikke en gang ved et uhell"

Hadde solgt 10% flere konsoller i løpet av et år og siden no mas sky var utviklet med Sony penger ville det vert et bra "godhjertet stikk" mot Sony.

Noen som gikk på en pre-order smell her?

Ikke spilt det selv, så har ingen mening om spillets kvalitet, synes bare kommentarene dine er overkant useriøse / frustrerte.

 

Ellers synes jeg "største oppdatering noensinne" blir litt feil, ville passet mye bedre med "foreløpig største oppdatering" i mine ører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gjerne utbroder litt Gunfreak, så vi slipper å gjette oss til hva du mener om saken ;)

Du har ikke fått med deg at spillet er toksisk? Bare å ha spillet på konsollen sin er jo dårlig reklame.

Er som å si ja nå er chlamydia også tilgjengelig på Xbox 1.

Vil ikke tro de hadde jobbet med oppdateringer, patching og porting hvis det var ett tapsprosjekt.

Det levde ikke opp til forventningene, men det er mange som liker det.

Jeg har ikke hørt en eneste en som har likt spillet etter at "nyhets faktoren" var borte. No man's sky er nå synonymt med dårlig spill/ikke spill/over hype.

Microsoft skulle heller solgt sine Xbox-one med stor lap på pappesken "eneste konsollen du ikke kan spille no mans sky på, ikke en gang ved et uhell"

Hadde solgt 10% flere konsoller i løpet av et år og siden no mas sky var utviklet med Sony penger ville det vert et bra "godhjertet stikk" mot Sony.

Noen som gikk på en pre-order smell her?

Ikke spilt det selv, så har ingen mening om spillets kvalitet, synes bare kommentarene dine er overkant useriøse / frustrerte.

Ellers synes jeg "største oppdatering noensinne" blir litt feil, ville passet mye bedre med "foreløpig største oppdatering" i mine ører.

Har aldri spilt det. Dette handler om "merke navnet no man's sky"

Det er toksisk. Det er ikke det dårligste laget. Men det er den største fiaskoen i moderne spill historie.

Spillet ble offentlig syndebukk for alt som var galt med spill reklame og hype. Spillets kvaliteter eller mangel på kvaliteter er uvesentlig. Navnet er dratt gjennom søla.

 

Hvorfor gidde å ha det navnet i katalogen på konsollen. Ekstremt få vil kjøpe det.

De som har kjøpt det kjøper det ikke igjen. De som ikke har spillet vil sky det som pesten.

 

Alt dette burde være selvforklarende med

 

Oookeey?

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Hvorfor gidde å ha det navnet i katalogen på konsollen. Ekstremt få vil kjøpe det.

De som har kjøpt det kjøper det ikke igjen. De som ikke har spillet vil sky det som pesten.

 

Alt dette burde være selvforklarende med

 

Oookeey?

 

Det er overhodet ikke et problem at spillet er i spillkatalogen til Xbox.

At få kjøper det, eller velger å ikke kjøpe det igjen(det i seg selv er dumt, hvorfor kjøpe et spill en gang til?), eller velger å ikke kjøpe det i det hele tatt, endrer jo ingenting.

Du overdramatiserer veldig rundt et spill du ikke en gang har spilt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lenge varer nyhetsverdien? Eller når kan det kalles å faktisk være gøy selvom nyhetsverdien har dabbat av?

Jeg spilte det en måneds tid i høst, og storkoste meg. Men jeg gikk til slutt lei av grindingen og har ikke prøvd å runde det. Ikke akkurat det første spillet jeg har gått lei av etter en stund. Men hvis noen spør meg, vil jeg lett anbefale det.

 

Det er absolutt et spill som hører hjemme langt fremme i blant i katalogen min. Det er et friskt og orginalt pust i romsim sjangeren og vel verdt tiden din hvis du bare liker å cruise og ikke er veldig opptatt av narrative spill. Jeg kommer til å huske det mye lenger enn en del andre jeg har testet. Og det er definitivt ikke toksisk (giftig).

 

Men noen har visst lagt det for hat, og de vil vel aldri forandre mening. Dem om det. Utvikleren kunne ha forlatt den skuta for lengst med penga men velger å fortsette å legge til ting. Jeg er drit-imponert over at Hello Games fortsatt gidder. Kommer til å ta et dykk ned i spillet igjen når oppdateringen kommer.

 

(Rettet noen skrivefeil.)

Endret av tha_lode
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet er helt greit. Det gir den opplevelsen de lovet.

 

Problemet er at folk forventet noe helt annet.

Som å tro at skyrim er en multiplayer fps.

 

Jeg gidder ikke slenge meg på hatet av dette spillet, da slike løgner Murray serverte forekommer ganske ofte.

 

Eksempelet du bruker blir uansett feil, da skaperen og eieren av Hello Games sa det VILLE være multiplayer. Han sa det rett før release av spillet, men sa også at dette var veldig sjelden for å få løgnen til å vare litt lenger. Om du gidder å sette deg inn i saken (det gjør du sikkert ikke) så ser du at dette var falsk markedsføring.

 

Han løy til flere medier og skapte selv all hypen, ikke spillerne. De som ble hypet av dette ble det da han snakket om et multiplayerspill.

 

Han fortsatte løgnen etter det var sluppet og svarte med "strange.." da to spillere som var på samme planet ikke kunne se hverandre.

 

Om Skyrim hadde blitt markedsført og solgt som et multiplayer fps hadde du hatt et poeng da, det skal du ha.

 

Kjøpte ikke No Man's Sky, men synes det var trist at resultatet ble så annerledes enn hva de prøvde å selge. At de prøver å ordne opp i ting er bra.

Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar

Multiplayer er i spillet. Selv om det aldri burde vært noe folk kjøpte det for. Det er rett og slett for stort for ordentlig mp.

 

Det vil ta en person tusener av år å besøke hver planet i et sekund. (selv om det egentlig tar 4-5 min)

Deretter er planetene store nok til at du kan gå rundt på dem uten å møte andre om dere var to på samme planet.

Dere måtte også være på samme server.

 

Det å forvente ordentlig mp i et slikt spill er merkelig.

Lenke til kommentar

Multiplayer er i spillet. Selv om det aldri burde vært noe folk kjøpte det for. Det er rett og slett for stort for ordentlig mp.

 

Det vil ta en person tusener av år å besøke hver planet i et sekund. (selv om det egentlig tar 4-5 min)

Deretter er planetene store nok til at du kan gå rundt på dem uten å møte andre om dere var to på samme planet.

Dere måtte også være på samme server.

 

Det å forvente ordentlig mp i et slikt spill er merkelig.

 

Igjen. Prøv å les det jeg skriver; Ingen "forventet MP", vi ble fortalt at man møtte andre spillere på planeter. Ikke en gang men veldig mange ganger, av de som lagde spillet.

 

Forstår du forskjellen? Det ble markedsført som et MP spill, skulle vi anta at det var løgn siden det var så stort? Om man sitter å vurderer et kjøp, for så å sjekke ut hva spillet faktisk handler om forstår jeg godt at dette var kroken på døra.

 

NMS mistet på 30 dager 94% av spillerne sine, det er historisk sett en av verdens aller verste utgivelser noensinne.

 

Det er flott at de rydder opp, men det er viktig å skjønne hvorfor det floppet.

Lenke til kommentar

Igjen. Det ble nevnt at det var multiplayer i spillet, men at du aldri ville møte noen. Noensinne.

 

Nå i senere tid har de innført mp systemer som lar deg invitere folk til din planet.

 

De aller fleste klaget nå ikke over mp delen, men heller at hele spillet handlet om å utforske. Kun utforske.

Hvilket var det spillet alltid skulle gå ut på. Men folk trodde det skulle være noe annet.

Lenke til kommentar

Igjen. Det ble nevnt at det var multiplayer i spillet, men at du aldri ville møte noen. Noensinne.

 

Nå i senere tid har de innført mp systemer som lar deg invitere folk til din planet.

 

De aller fleste klaget nå ikke over mp delen, men heller at hele spillet handlet om å utforske. Kun utforske.

Hvilket var det spillet alltid skulle gå ut på. Men folk trodde det skulle være noe annet.

Eh. Feil.

 

Det er merkelig at du faktisk bare finner på det du skriver..

 

https://youtu.be/AE0nuW-mQ8A

Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...