Gå til innhold

Se en halvtime fra Funcoms nye spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med dette også blir en fiasko som de andre spillene de har spyttet ut i nyere tid.

 

Conan Exiles kan vel ikke sies å være en fiasko?

Min mening er at Mutant kan bli bra det, ser faktisk ganske greit ut av det lille jeg har sett av det. Og så er det jo ikke Funcom som utvikler spillet, de er utgivere. Bearded Ladies er utviklerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Igjen må det spesifiseres at dette ikke er funcoms spill. De er utgiveren men ikke utvikleren, en ganske vesentlig ting å ta med seg. 

 

edit : Så ikke at Phido78 allrede hadde nevnt dette, så dette ble en liten repeat. 

 

Ellers syns jeg det alltid er morsomt å se hvor mange nordmenn som virkelig ser ut til å ønske at norges eneste store spill selskap skal gå dårlig. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Digger xcom2 så ser virkelig frem til dette spillet. Virker å ha noen veldig originale karakterer så la oss håpe gameplay og historien er bra også.

Skjønner heller ikke hatet mot Funcom. Greit nok man ikke liker produktene de har komt ut med, men å ønske at de går ræva blir litt merkelig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ellers syns jeg det alltid er morsomt å se hvor mange nordmenn som virkelig ser ut til å ønske at norges eneste store spill selskap skal gå dårlig. 

hadde du kjent historien bak, så hadde du kanskje forstått det.

 

når det er sagt, så er det vel knapt noen norske igjen i FunCom. det aller meste er flyttet utenlands.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ellers syns jeg det alltid er morsomt å se hvor mange nordmenn som virkelig ser ut til å ønske at norges eneste store spill selskap skal gå dårlig. 

hadde du kjent historien bak, så hadde du kanskje forstått det.

 

når det er sagt, så er det vel knapt noen norske igjen i FunCom. det aller meste er flyttet utenlands.

Hvilken historie bak? At de har har hypet opp spill som ikke har nådd den forventede hypen? Slik som nesten alle utviklere og utgivere holder på med om dagen? At noen av toppene er dømt for innsidehandel? Topper i ubisoft er også dømt for innsidehandel. Innsidehandel antas å være enormt utbred, men de fleste ungår å bli tatt

 

Det blir som om jeg skal gå rundt å hate kiwi fordi de flere ganger har solgt meg dårlige poteter. Jeg slutter gjerne å handle på kiwi og går på Rema i stedet, men jeg går ikke rundt og ønsker at Kiwi skal gå konkurs av den grunn....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det de fleste ikke forstår er at det er en forskjell mellom funcom 1.0 og det som er funcom 2.0. De som kommer med negative kommentarer tror fortsatt at funcom 2.0 kjører samme opplegget som funcom 1.0. Men utifra opplegget de har kjørt hittil, så virker det som de prøver en ny stil.

Jeg håper virkelig at vi kan få et spill fra en norsk spillutvikler som kan sette Norge på kartet. Men som sagt, her er bare funcom utgiver, ikke utvikler.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

hadde du kjent historien bak, så hadde du kanskje forstått det.
 
når det er sagt, så er det vel knapt noen norske igjen i FunCom. det aller meste er flyttet utenlands.


Vi anser fortsatt oss selv som en norsk utvikler da de fleste av oss som jobber i selskapet er nordmenn ;) Endret av Rustymagus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vil bare ta et øyeblikk vekk fra diskusjonen om Funcom og påpeke hvor ekstremt frustrerende det er å se denne personen spille..

Etter som hvor likt combat systemet er XCOM, så er det noe inni meg som skriker når han ignorerer cover og putter folk rett ute i det åpne.

 

Jeg skjønner at dette kun er en demo for å vise spillet, men det å ignorere game mechanics i sitt eget spill når du viser det frem virker ganske mærkelig.

Lenke til kommentar

Vil bare ta et øyeblikk vekk fra diskusjonen om Funcom og påpeke hvor ekstremt frustrerende det er å se denne personen spille..

Etter som hvor likt combat systemet er XCOM, så er det noe inni meg som skriker når han ignorerer cover og putter folk rett ute i det åpne.

 

Jeg skjønner at dette kun er en demo for å vise spillet, men det å ignorere game mechanics i sitt eget spill når du viser det frem virker ganske mærkelig.

 

Kanskje han gjorde det for å fremprovosere angrep fra fiender eller noe? Vise at AI'n faktisk angriper de mest sårbare enhetene du har, slik som i XCOM? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...