Gå til innhold

ANBEFALING: Disse spilloppgraderingene anbefaler vi for «påskegamingen»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer.

 

Kommer veldig an på hvilke spill du spiller. I spill som World of Warcraft med mye loading screens merker jeg betydelig forskjell på både opp oppstart i spillet

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

er de tikke litt skivebom å anbefale M2 til gamere? Man vil jo merke størt forskjell på M2 kontra vanlig "gammeldags" SSD ved skriving av store filer.

 

Kommer veldig an på hvilke spill du spiller. I spill som World of Warcraft med mye loading screens merker jeg betydelig forskjell på både opp oppstart i spillet

Jeg har selv denne, og brukeropplevelsen i windows er helt latterlig...du kommer raskere inn windows enn bios. Og generell loading er en del raskere ja. Den koster heller ikke så mye mere enn vanlig SSD. Uten tvil verd pengene. Og ja, stor forskjell i spill som har en del loading, som wow feks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan altså kjøpe et GTX 1080 til ca 5500-6000 kroner.

Jeg vet det er gammel teknologi, og heller ikke 11 GBpS minne,

men jeg tror allikevel jeg ville valgt det istedenfor GTX 1070ti.

 

Inntil helt nylig var disse billigere 1080 også lagervare.

Så i anbefalingen for grafikkort kunne man kanskje skutt inn en bisetning om dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...