Gå til innhold

E-SPORT: Forlot wOrldklAn ett minutt før overgangsvinduet stengte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullstendig respektløst ovenfor tidligere laget som han dro fra, dette gjelder både laget som plukket ham opp og spilleren selv. Man kan argumentere for at overgangen er riktig, men å forsvare måten den ble gjennomført på er for meg helt uforståelig.Lavmål, rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til Telenorligaen:

Dere burde vurdere såkalt myke overgangsvinduer slik at dette ikke kan skje:

1: La det være et mykt overgangsvindu hvor spillerne må forlate lag innen denne fristen(hvis de forlater etter fristen får de ikke lov til å spille neste eller kommende sesong)

2: 1-2 uker senere så er det en hard frist hvor alle lag må ha påmeldte spillere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

1. Tor-Steinar Nastad Tangedal hvorfor uttaler du deg om at det er uheldig for en spiller og gjøre slikt? Blir som om sjefen i FA (engelske fotballf forbundet) skulle gått ut og kommentert overgangssaker direkte med meninger.

 

2. De kvitter seg med iNTERP grunnet han hacker og de vet at jo lengre de holder samme lineup jo større er sjangsen for at de blir busted for hack.

 

3. Flere og flere spørr om Gamer sin innvolvering i cheating anklagene mot dette laget, men dere svarer ingen. Men å kommentere en overgang som handler om laget gjør dere? Viser dere plutselig interesse for ting nå?

 

4. Når de nå skal skru av hacken skal de klage på at de har byttet lineup etc. Dette er så lett og lese. Dette virker som et desperat forsøk fra ENTELECHY sin side. Gir dette "prosjektet" toppen 8 mnd. Noe som er lenge i CS Norge ettersom alle "top" spillere har snart vært innom alle lag. Ingen holder seg i lagene lengre, alt handler om kortsiktige løsninger.

 

- Håper iNTERP eller Zealot har baller til og si hva som foregår i ENTELECHY. Nå som de ikke har motivasjon til og game lengre (etter og vunnet TheLink, 2 plass på Offroadlan og leder TL.) så er det ingeting som hindrer de i og stå frem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Saidonz du svarer: – Altså, ett minutt eller en time gir liten forskjell, det er nok litt kjipt, jeg ser den.

 

Liten forskjell? Er du helt idiot? Du har INGEN respekt for det du driver med. Det har jo alt og si. 1 time og finne en spiller på er langt mer enn 59 sekunder. Vet jo at ikke du tenker på andre folk rundt deg det så vi jo alle på måten du oppfører deg på på et lan. Er en stor forksjell for et lag om de evt tar inn 3 step-in's for 1 spiller drar. Da har de fortsatt rota i laget i de resterende 4, mister man nr 4 å står med 3 endrer det bildet helt. Men dette lærer du også om du kommer på et høyt nivå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe ser de har byttet ut interp, som gikk under navnet NW på laget Ninja Mattis i forrige sesong. Klarte seg såvidt i 4 div, og ble disket og mistet alle seiere fordi de spillte med juks :D bra detta her!

Endret av fjs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Tor-Steinar Nastad Tangedal hvorfor uttaler du deg om at det er uheldig for en spiller og gjøre slikt? Blir som om sjefen i FA (engelske fotballf forbundet) skulle gått ut og kommentert overgangssaker direkte med meninger.

3. Flere og flere spørr om Gamer sin innvolvering i cheating anklagene mot dette laget, men dere svarer ingen. Men å kommentere en overgang som handler om laget gjør dere? Viser dere plutselig interesse for ting nå?

 

1. Jeg ble stilt et spørsmål av skribenten som jeg valgte å svare på, og jeg står for det jeg har sagt som handler om holdninger og lojalitet. Jeg har også gått ut på Twitter med meninger om dette.

 

3. Dersom en journalist ber om en kommentar rundt en jukseanklage, så skal jeg svare på det også. Det har foreløpig ikke kommet noen skribenter med slike spørsmål, og det har heller ikke kommet noen formelle jukseanklager inn til Telenorligaen på to måneder.

Endret av TST
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

1. Tor-Steinar Nastad Tangedal hvorfor uttaler du deg om at det er uheldig for en spiller og gjøre slikt? Blir som om sjefen i FA (engelske fotballf forbundet) skulle gått ut og kommentert overgangssaker direkte med meninger.

3. Flere og flere spørr om Gamer sin innvolvering i cheating anklagene mot dette laget, men dere svarer ingen. Men å kommentere en overgang som handler om laget gjør dere? Viser dere plutselig interesse for ting nå?

 

1. Jeg ble stilt et spørsmål av skribenten som jeg valgte å svare på, og jeg står for det jeg har sagt som handler om holdninger og lojalitet. Jeg har også gått ut på Twitter med meninger om dette.

 

3. Dersom en journalist ber om en kommentar rundt en jukseanklage, så skal jeg svare på det også. Det har foreløpig ikke kommet noen skribenter med slike spørsmål, og det har heller ikke kommet noen formelle jukseanklager inn til Telenorliagen på to måneder.

Det er jo ikke rart at det ikke har kommet noen formelle jukseanklager når det aldri blir noe resultat av å gjøre det.

 

Ved å se på antallet folk som bli banned på https://www.gamer.no/turneringer/utestengelser så ser vi jo at det finnes nok av cheaters der ute. Men hadde noen/gamer klart å se at disse faktisk cheatet? Det er heller tvilsomt desverre.

 

Jeg har selv gitt opp kampen mot cheaters fordi med gode cheats blir du aldri vac banned og det er tilnærmet umulig å se på demo.

 

Hvis jeg ønsker så kan jeg fint bli neste sesongs Timber/Saidonz/Cheezy

 

Det er ikke så veldig vanskelig, å det er skremmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men hadde noen/gamer klart å se at disse faktisk cheatet? Det er heller tvilsomt desverre.

 

Jeg har selv gitt opp kampen mot cheaters fordi med gode cheats blir du aldri vac banned og det er tilnærmet umulig å se på demo.

 

 

¯\_(ツ)_/¯

Endret av Hofer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

At folk ikke sender inn fordi ingen blir tatt er bullshit. For det første blir det tatt flere enn du hører om.
For det andre, ville vi i så fall sett at det var mange rapporter og at dette ble redusert etterhvert som resultatene lot vente på seg. Det kan jeg med hånda på hjertet si at ikke er tilfelle.

Det som vanligvis skjer, er at et lag ber om demo. Etter litt drittkasting fram og tilbake mellom lagene, må vi ofte gå inn og be anklagede lag si noe om hva de mener vi skal se etter og gi oss feedback på hvor i demoen dette er synlig. Så blir det stille. En gang hvert jubelår svarer anklagede lag noe allá "vi har sett gjennom demo og konkludert med at det ikke er noe å klage inn her".

Vi mottar veldig mange tips om VACs, doble kontoer, ban evasions osv. En del av disse tipsene viser seg å være feil, men jeg vil anslå at ca 70-80% av dem ender i en reaksjon. Antallet anmeldelser (twitter teller ikke) som har kommet inn med konkrete henvisninger til en demo er færre enn jeg har fingre de siste halvannet åra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 Men hadde noen/gamer klart å se at disse faktisk cheatet? Det er heller tvilsomt desverre.

 

Jeg har selv gitt opp kampen mot cheaters fordi med gode cheats blir du aldri vac banned og det er tilnærmet umulig å se på demo.

 

 

 

¯\_(ツ)_/¯

Tror ikke du forsto det jeg skrev, det var ikke ett angrep på gamer.

Det var heller en anerkjennelse på at cheating situasjonen er umulig å håndtere, poenget mitt er bare at det er nytteløst å bruke tid på å sende inn klager på folk med avanserte aim assist og pixel cheats.

Lenke til kommentar

At folk ikke sender inn fordi ingen blir tatt er bullshit. For det første blir det tatt flere enn du hører om.

For det andre, ville vi i så fall sett at det var mange rapporter og at dette ble redusert etterhvert som resultatene lot vente på seg. Det kan jeg med hånda på hjertet si at ikke er tilfelle.

 

Det som vanligvis skjer, er at et lag ber om demo. Etter litt drittkasting fram og tilbake mellom lagene, må vi ofte gå inn og be anklagede lag si noe om hva de mener vi skal se etter og gi oss feedback på hvor i demoen dette er synlig. Så blir det stille. En gang hvert jubelår svarer anklagede lag noe allá "vi har sett gjennom demo og konkludert med at det ikke er noe å klage inn her".

 

Vi mottar veldig mange tips om VACs, doble kontoer, ban evasions osv. En del av disse tipsene viser seg å være feil, men jeg vil anslå at ca 70-80% av dem ender i en reaksjon. Antallet anmeldelser (twitter teller ikke) som har kommet inn med konkrete henvisninger til en demo er færre enn jeg har fingre de siste halvannet åra.

 

Jeg håper nå inderlig det ikke blir tatt flere enn jeg hører om via https://www.gamer.no/turneringer/utestengelser

Ellers er jo den siden der bare misvisende informasjon.

 

Jeg er veldig klar over at det kommer inn ett hav av rapporter på folk som cheater, det har jeg sett med egne øyne :)

 

Den siste setningen din oppsummerer jo hele problemet jeg ville frem til, det er for vanskelig å se gode cheats via demo. Både for gamer og for de på motstanderlag som leter gjennom demo etter noe.

 

Hvis jeg hadde gått inn for å cheate neste sesong, og brukt mye tid og penger på å få det til så garanterer jeg at ingen hadde klart å buste meg.

 

Dette er som sagt ikke ment for å angripe gamer, jeg har selv vert i systemet deres og synes dere gjør en kjempejobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...