Gå til innhold

ANMELDELSE: Tomb Raider-filmen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens den beste spill til film, filmen som er laget? Synes den var overraskende bra da jeg hadde egentlig forventet at det skulle være en kjedelig affære. Eneste jeg ikke likte var at ting gikk alt for fort på slutten. Dem skulle tatt med mer ifra spillet og gjort den siste biten og oppdagelsen mer spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Muligens den beste spill til film, filmen som er laget? Synes den var overraskende bra da jeg hadde egentlig forventet at det skulle være en kjedelig affære. Eneste jeg ikke likte var at ting gikk alt for fort på slutten. Dem skulle tatt med mer ifra spillet og gjort den siste biten og oppdagelsen mer spennende.

 

Beste spill til film filmen er Angry Birds, briljant stykke kunst!

Funket også utmerket til det den er lager for reklame, jeg har aldri spilt Angry birds men fikk litt lyst etter å ha sett filmen, bra mobilen min er for uburklig til å spille det. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Sammenlignet med absolutt alt laget av Uwe Boll skal det ikke mye til for å skinne i sjangeren  :) Gleder meg til denne filmen

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

 

 

Beste spill til film filmen er Angry Birds, briljant stykke kunst!

Funket også utmerket til det den er lager for reklame, jeg har aldri spilt Angry birds men fikk litt lyst etter å ha sett filmen, bra mobilen min er for uburklig til å spille det. 

 

 

Ja den er faktisk veldig bra! :D 

Lenke til kommentar

Vikander var kul, men filmen imponerte meg lite. Jeg var mer underholdt av den første Silent Hill filmen, og jeg er ikke engang en Silent Hill fan.

 

Jeg hadde aldri tenkt på å rangere spill filmer, men skulle jeg gjort det trur jeg Mario Bros hadde havnet høyt oppe. Det er en søpplefilm, men en kul søpplefilm. Det må sies at det er betydelig forskjell på en søpplefilm som kan en kan se på og en som bokstavelig talt burde kastes i søppledunken. Mesteparten Michael Bay har gjort hører f.eks hjemme i første kategori.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vikander var kul, men filmen imponerte meg lite. Jeg var mer underholdt av den første Silent Hill filmen, og jeg er ikke engang en Silent Hill fan.

 

Jeg hadde aldri tenkt på å rangere spill filmer, men skulle jeg gjort det trur jeg Mario Bros hadde havnet høyt oppe. Det er en søpplefilm, men en kul søpplefilm. Det må sies at det er betydelig forskjell på en søpplefilm som kan en kan se på og en som bokstavelig talt burde kastes i søppledunken. Mesteparten Michael Bay har gjort hører f.eks hjemme i første kategori.

 

Enig. Har fremdeles kinoplakaten i glass og ramme. Og det er ikke ironisk ment.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er selvsagt tøys og tull, det er han over meg som har rett. Christopher Ganz' Silent hill er åpenbart den beste, og eneste verdt å nevne.

 

Må si meg enig i dette. Men dessverre var Silent Hill i en klasse for seg, og omtrent alt annet til nå har vært søppel.

 

Warcraft-filmen er et annet eksempel på en spillfilm som det er klasse over, og jeg tør anta at den er betydelig bedre enn Tom Raider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...