Gå til innhold

Enspillerkampanjen i Far Cry 5 vil ta rundt 25 timer å fullføre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper virkelig at det ikke er 25 timer med bare copy-paste oppdrag men faktisk oppdrag som skiller seg ut fra hverandre og gir minneverdige øyeblikk som man ser tilbake på og tenker "DET VAR GØY DET", litt på samme måte som Far Cry 3 sitt oppdrag der man brente åkre full av cannabis mens Skrillex spiller i bakgrunnen. Da tror jeg dette spillet kommer til å skille seg ut som en av de bedre Far Cry spillene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan godt sitte å lage ett spill som tar 250 timer å fullføre.

Men det som avgjør er HVA innholdet er i de 25 timene.

Er det grinds for å få våpen som gjør at du kan i det hele tatt starte og få til å fullføre neste oppdrag siden de skal selge mikrotransaksjoner så er svaret at det ikke er aktuellt.

 

Uansett, her vil jeg vente å se WABen av spillet. (Worth A Buy.)

Lenke til kommentar

 

er det bare meg, eller får man ikke kjøpt dette spillet i fysisk form til pc?

 

Er det fortsatt noen der ute som har utstyr for å spille av DVD\Blueray på pc'en?

 

Hvorfor skulle ikke noen det? Gidder jo ikke kjøpe en ekstern blu-ray-spiller når PCen kan brukes til alt, og for ripping av CDer trenger man nesten en leser. Og ja, liker man musikk må man fremdeles kjøpe CDer for å finne det man vil ha i god kvalitet til odel og eie.

Lenke til kommentar

 

 

er det bare meg, eller får man ikke kjøpt dette spillet i fysisk form til pc?

Er det fortsatt noen der ute som har utstyr for å spille av DVD\Blueray på pc'en?

Hvorfor skulle ikke noen det? Gidder jo ikke kjøpe en ekstern blu-ray-spiller når PCen kan brukes til alt, og for ripping av CDer trenger man nesten en leser. Og ja, liker man musikk må man fremdeles kjøpe CDer for å finne det man vil ha i god kvalitet til odel og eie.

Dere er nok ikke mange igjen.. :p

Derfor kommer nok ikke spillet til pc på fysisk format.

 

Lite vits å installere noe som sikker må oppdateres med filer fra netter med en gang.

 

Litt som å installere windows fra en 3 år gammel plate. Maskinen må stå en hel dag å laste ned oppdateringer etterpå.

 

Bedre å laste ned en fersk ISO som har siste oppdatering fra før av.

Lenke til kommentar

jeg har ikke en dvd spiller i maskina jeg heller, men man trenger bare å regge koden så laster man ned spillet slik som alle andre.

 

grunnen for at jeg ønsker en fysisk kopi er fordi jeg samler litt på CE utgavene av favoritt spillene.

 

dessuten får jo xbox og ps4 fysiske kopier, også med CE versjoner. så da var det extra surt at man ikke får til pc ;)

post-22769-0-62095200-1521651922_thumb.jpg

Endret av Spirre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

er det bare meg, eller får man ikke kjøpt dette spillet i fysisk form til pc?

Er det fortsatt noen der ute som har utstyr for å spille av DVD\Blueray på pc'en?

Hvorfor skulle ikke noen det? Gidder jo ikke kjøpe en ekstern blu-ray-spiller når PCen kan brukes til alt, og for ripping av CDer trenger man nesten en leser. Og ja, liker man musikk må man fremdeles kjøpe CDer for å finne det man vil ha i god kvalitet til odel og eie.

Dere er nok ikke mange igjen.. :p

Derfor kommer nok ikke spillet til pc på fysisk format.

 

Lite vits å installere noe som sikker må oppdateres med filer fra netter med en gang.

 

Litt som å installere windows fra en 3 år gammel plate. Maskinen må stå en hel dag å laste ned oppdateringer etterpå.

 

Bedre å laste ned en fersk ISO som har siste oppdatering fra før av.

 

Er faktisk noen (Jeg). som liker å ha en fysisk boks å ta på. Viktig med etiuer i samle hylla. Betaler gjerne litt ekstra for limited versjoner osv. Har litt med show faktor å gjøre.

Lenke til kommentar

jeg har ikke en dvd spiller i maskina jeg heller, men man trenger bare å regge koden så laster man ned spillet slik som alle andre.

 

grunnen for at jeg ønsker en fysisk kopi er fordi jeg samler litt på CE utgavene av favoritt spillene.

 

dessuten får jo xbox og ps4 fysiske kopier, også med CE versjoner. så da var det extra surt at man ikke får til pc ;)

Nice! Helt etter min smak. :dribble:

Lenke til kommentar

Synes UBI har så lange PR-kampanjer at jeg omentrent føler meg lei spillet før det endelig kommer ut, og da er det gjerne bugfest noen mnd til ting er patchet nok opp. Tror de hadde tjent mer på det om de hadde spart kruttet og heller konsentrert seg mer på aktiv markedsføring når det nærmet seg release, men der handler det vel mer om finansieringen enn PR.

Lenke til kommentar

Enig. FarCry 5 er veldig "in your face" for tiden. Samme med God of War. Syns PlayStation pusher det spillet litt for hardt, spesielt på YouTube-kanalene sine. Det spillet selger vel nesten seg selv siden det prøver seg på noe nytt og er mer etterlengtet. FarCry 5 er bare enda et spill fra samlebåndet. Samtidig må de vel bevise at det nye i God of War er verdt det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...