Gå til innhold

Audis elbil har fått pris - i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten? Det veit vi ingenting om ennå. Kan være den blir mye bedre eller også mye dårligere. Ingen som har prøvd den ennå.

Likevel, de europesike el-bilene som har kommet har gjerne en del kvaliteter som Tesla ikke har.

Rekkevidde alene og 0-100 er ikke det som bestemmer om en bil er bra eller ikke :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Skal ikke mye til før å raske Tesla.

Du lager en pålitelig bil å bedre satt sammen bil. Så enkelt er det.

Skal du mose Tesla lager du de med samme prestanda og billigere og det jeg skrev først.

Som Teslabjørn selv har sagt, du kjøper ikke en Tesla for den sin pålitelighet.

Så kort fortalt, får du kvalitet for en million men det tar 0,3 sekunder tregere å dra ut av lyskrysene, hva for bil trur du folk kjøper?

Den som skramler å er upålitelig eller den som er mikroskopisk treg og bedre bygd sammen og til og med kanskje er billigere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Testet nettopp en Model X her om dagen (har testa Model S og tidligere), og må si jeg er skikkelig skuffa. For all del, den går styggbra (!) uten sammenligning, har mange kule features og gadget styrt med mobilen, ser bra ut gjør den og. Men, sammenlignet med prisen på en tilsvarende premium fossilbil opp i mot millionklassen, så mangler det kvalitets finishen. Alt av interiør, materialvalg og komfort virker å være i "billigste" slaget, i hvert fall dårlig gjennomført. Alt virker billig, setene er ikke allverdens komfortable, interiøret simpelt, og dårlig støyisolert (synes nesten den støyet mer en min 8 år gamle bmw). Den mangler absolutt "premium" følelsen man forventer av en bil i den prisklassen.

 

..og akkurat DET kan Audi langt bedre, så jeg antar at de kan få til en virkelig god konkurrent, om enn et par nanosekund tregere.

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...