Gå til innhold

Tidligere Halo-sjef kunngjør ambisiøst overlevelsesspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan gjøre et spill ekstremt uinteresant?

 

Sett overlevelse foran!

Slutter du aldri å klage? Du må være den mest sutrete forumbrukeren jeg noensinne har sett, du klager på absolutt alt som ikke omhandler nisje krigssimulatorer, og nekter å høre på andre sine meninger.

 

 

Ikke i det hele tatt, men det er mye negativt i spill verden om dagen, zobier, overlevelses spill, micro transaksjoner osv osv. 

Jeg er ikke noe fan av krigs simulator spill(syns arma er drit kjedelig) Så jeg vet ikke hvor du har det fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende;  flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.

 

I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Høres spennende ut med PvE PvP mix. Blir spennende å se om det går som andre survival spill, hvor fokus fort går fra sammarbeid og vanskelig PvE, til kun PvP (ex. dayZ, H1Z1).

 

Dersom de gjør naturen skikkelig røff, så det blir vanskelig å overleve alene, kunne det blitt spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...