Gå til innhold

TEST: Canal Digital OnePlace S70CDS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått svart skjerm tre ganger og måtte ta en restart (start på nytt) fra innstillinger, da mister man også pågående opptak. Noen ganger kom skjermsparer opp enda jeg hadde endret innstillinger til skjermsparer. Treg å spole ved bruk av timeshift funksjon. Programguiden mangler funksjon for å endre dag. Den skulle også hatt klokke og mulighet til programsøk fra programguiden.

Lenke til kommentar

Hadde vært hyggelig om tek.no kunne venne seg til å presisere hvilken Canal Digital tjeneste de tester produkter fra allerede i ingressen. Denne gangen måtte man bare til femte avsnitt for å finne hint om at det er et produkt for satellitt, ofte står det enda lenger ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lagring lokalt på disk i 2018?

Det er flott. Alle har ikke lynraskt bredbånd, dessuten kan opptak via skylagring ha kvalitetsutfordringer. Jeg kommer til gå tilbake til CD parabolantenne når bindingstid på Altibox er over. Både kvalitet, pris og kanaltilbud er bedre hos CD.

 

CD har de siste 10 år vært i førersetet på TV siden, med kvalitet og dekodere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått svart skjerm tre ganger og måtte ta en restart (start på nytt) fra innstillinger, da mister man også pågående opptak. Noen ganger kom skjermsparer opp enda jeg hadde endret innstillinger til skjermsparer. Treg å spole ved bruk av timeshift funksjon. Programguiden mangler funksjon for å endre dag. Den skulle også hatt klokke og mulighet til programsøk fra programguiden.

Håper det bedrer seg. Vi gikk over til Altibox sin nye dekoder i 2017, der var diverse barnesykdommer ett års tid. En stor skuffelse, sammenlignet med en flott omtale på tek.no. Først fra januar i år (2018) var Altibox dekoderen stabil.

At CD tillater flere apper er et stort pluss, sammenlignet med Altibox.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...