Gå til innhold

Activision har kunngjort Call of Duty: Black Ops 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Husker at jeg kom over Iron Front Liberation 1944 ved en tilfeldighet og angrer ikke den i dag. Skulle bare ønske at industrien vokste opp engang.

Lenke til kommentar

Husker at jeg kom over Iron Front Liberation 1944 ved en tilfeldighet og angrer ikke den i dag. Skulle bare ønske at industrien vokste opp engang.

Åssen er det spillet nå? Jeg kjøpte det når det var nytt og hadde dårlig optimalisering og fikk en bug på første mission som gjorde at jeg aldri kom videre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

 

Husker at jeg kom over Iron Front Liberation 1944 ved en tilfeldighet og angrer ikke den i dag. Skulle bare ønske at industrien vokste opp engang.

Åssen er det spillet nå? Jeg kjøpte det når det var nytt og hadde dårlig optimalisering og fikk en bug på første mission som gjorde at jeg aldri kom videre.

Mye bedre og folk har vore gjennom det men det er bugs enda desverre og derfor tør jeg å anbefale det og ja jeg gjorde noe som ingen på nettet kom på og gjør. Trist er det at de ikke gjorde det nok stabilt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Nok et år, nok en torsk.

 

Trist å se at folk kjøper nye skins hvert år. Ok det jeg spiller les Iron Front er ArmA motor om igjen, men du får et veldig variert gameplay som er immersive på engelsk

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk fram til en ny Black Ops, jeg skulle bare ønske de tok med seg noe fra BO1 og BO2. Jeg kjøpte Cod: WW2, det var gøyt i starten. Frisk pust og alt, men ble driiiiiitlei etter 2 uker. Jeg forstår WW2 settingen, men alle mapsene var jo så kjedelig, grått, og lite spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...