Gå til innhold

ANMELDELSE: Into the Breach


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre sent enn aldri med en anmeldelse av dette. Soleklar 9er. Det at ingen av Gamers skribenter hadde dette på lista over spill de gledet seg til i år sier det meste.

 

Tenk at vi har fått både dette og Subnautica allerede i år. Og i dag kommer Chuchel..... Bare å spenne seg fast.

 

Eneste ankepunktet jeg har med dette spillet er at det er litt lett. Rundet det på normal på første forsøk, selv med mange tabber. Perfekt introduksjonsspill for folk som ikke har spilt så mange strategispill. Utrolig enkelt å lære. Brukergrensesnittet er fantastisk.

Lenke til kommentar

Allerede plukka opp ein kopi. Ben Punty, som og lagde musikken til FTL, er forøvrig tilbake. Du kan plukke opp det offisielle albumet til begge spela på Bandcamp. Eg vill absolutt anbefale det då denne musikken kanskje endå meir enn FTL faktisk står som sing eigen greie og er ekstremt behagelig og ha i bakgrunnen når man jobber, jogger etc.

 

https://benprunty.bandcamp.com/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bedre sent enn aldri med en anmeldelse av dette. Soleklar 9er. Det at ingen av Gamers skribenter hadde dette på lista over spill de gledet seg til i år sier det meste.

 

Tenk at vi har fått både dette og Subnautica allerede i år. Og i dag kommer Chuchel..... Bare å spenne seg fast.

 

Eneste ankepunktet jeg har med dette spillet er at det er litt lett. Rundet det på normal på første forsøk, selv med mange tabber. Perfekt introduksjonsspill for folk som ikke har spilt så mange strategispill. Utrolig enkelt å lære. Brukergrensesnittet er fantastisk.

 

Må sei at eg ikkje fløer det er negativt. Med FTL før Advanced Edition kom var easy ekstremt vanskelig. Mulig det er ein liten motreaksjon her, men so lenge det fins høgre vanskelighetsgrader betyr det jo strengt tatt ingenting. Kva tekst som står i vanskelighetsgraden graden er mindre viktig enn at det fins ein du liker og spele på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...