Gå til innhold

Monster Hunter: World er allerede Capcoms mestselgende spill noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker dette spillet! Elsker at det er dinosaurer og øgler osv... og noen er gigantiske også! Digger gear systemet også, men også at man kan crafte potions og traps osv til å gjøre fightingen gøyere/enklere/kulere. Anbefaler alle å spille dette spillet selvom de ikke har spilt andre spill fra denne serien (det har ikke jeg heller).

Koser meg hver dag med dette! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer ann på hva du mener med krisedårlig?. Jeg synes også det er dårlig kontroll, spesielt i kamper hvor du ikke kan snu karakteren mens du svinger sverdet, slår liksom rett fram... ufattelig irriterende når du skal til med powerstrikes å monsteret flytter på seg og du bommer sv den grunn

Lenke til kommentar

Kommer ann på hva du mener med krisedårlig?. Jeg synes også det er dårlig kontroll, spesielt i kamper hvor du ikke kan snu karakteren mens du svinger sverdet, slår liksom rett fram... ufattelig irriterende når du skal til med powerstrikes å monsteret flytter på seg og du bommer sv den grunn

 

Det er jo ikke laget slik uten grunn. En stor del av spillet er og lære seg hvordan monstrene angriper og samtidig mestre våpenet du har valgt. Hvis du bare smasher ivei på knappene i dette spillet så kommer du ikke langt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har man spilt diablo, eller man har spilt dark souls, dynasti warriors, battlefield, eller andre slike spill, så skal man lett finne et våpen som man er kjent med fra før.

Det største problemet med spillet er alle valgmulighetene man får.

 

Jeg liker valgmulighetene i spillet og synes det gir mer dybde og samtidig holder meg interessert lenger.

Lenke til kommentar

Kult. Prøvde spillet å det var ikke noe for meg, men det er fint å se at spill uten all dritten man forventer fra AAA spill selger bra.

 

Kunne ikke vært mer enig. Begynner å bli drittlei at Assassin's Creed 26 og CoD 32 er salgsvinnerne hele tiden. Ikke at Monster Hunter 8 er så originalt heller, men det er et skritt i riktig retning i alle fall. Folk er rett og slett for redde for å prøve noe nytt. Fatter ikke hvorfor. Det som gjør spill så genialt er mangfoldet av opplevelser. Som den berømte T-skjorta sier: "I'm not a gamer because I have no life. I'm a gamer because I choose to have many."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen erfaring med serien fra tidligere, og skjønte knapt noe som helst da jeg startet på dette. Tenkte da at dette ikke var min greie, og vurderte å legge det fra meg. Tilfeldigvis dukket det opp noen MH videoer i Youtube lista mi, og jeg satt de på for å se om jeg skjønte noe mer etterpå. Det gjorde jeg, og nå er jeg fullstendig forelsket i dette spillet. Jakten på den nesten rustningen eller tingen jeg har sett meg ut gjør at jeg ikke får nok, og oppdager stadig nye ting og muligheter som gjør meg utrolig imponert over hvilken dypde dette spillet har. Blir veldig overrasket om dette ikke blir å finne på min topp 5 liste for spillopplevelser i 2018! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...