Gå til innhold

ASUS oppdaterer A7N8X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk veldig lyst på det WiFi kittet til Asus helt til jeg fant ut at det krever winXP, for meg som er win2000 entusiast, så ble det dremed utelukket, synd :no:

 

Her er forresten listen over støttede hovedkort:

 

P4C800 Deluxe

P4C800

P4C800-E

P4P800 Deluxe

P4P800

P4P8X

P4P800S

P4P800S-E Deluxe

P4S800

P4S800D-E Deluxe

P4V800D

A7V600

K8V Deluxe

A7N8X-E Deluxe

Endret av 356speedster
Lenke til kommentar

Å skifte fra win2000 til winXP er som å gå fra XP3200 til Duron 1300  :scared:

Du kan tilpasse XP slik at den ser ut akkurat som W2000 (Control panel/system/advanced/performace/visual effects så du kan bare klikke på ADJUST FOR BEST PERFORMANCE og du vil se at XP er ikke treg i det hele tatt....)

 

Mange tror ikke at jeg har XP når de ser den. De tror at det er noe annet siden de ikke ser blå farge og gress...... :D

Lenke til kommentar
Mange tror ikke at jeg har XP når de ser den. De tror at det er noe annet siden de ikke ser blå farge og gress...... :D

Det er ikke kødd engang! :p

 

Er også enig i at nå begynner det å bli på tide å akseptere windows xp sp1 som et godt alternativ til det knallstabile win2k sp4. Med et par lette tweak i winxp er det bort og farvel til glorete grafiske effekter, og inn med hurtighet vel så høy som win2k.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Min uttalelse at det er som å gå fra 3200 til duron var ment som en liten spøk. Men jeg har opplevd store forskjeller på XP og 2000 i ytelse. Det beste eksemplet er en bærbar Amilo d8830 med en P4 3,06 og XP som oppleves like "rask" som en gammel Acer TravelMate 740 med en PIII 933 Mhz og win2000pro.

 

NB! ingen av de er testet med benchmarsk eller tweaket, dette er rett og slett den "bruker-opplevelsen" man sitter igjen med etter å ha brukt hver av maskinene til "vanlige" arbeidsoppgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...