Gå til innhold

Snart vil mobilene la deg strømme musikk til flere lydenheter samtidig – helt synkront


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen så sier dete det gjelder samsung s9. Men det stemmer ikke! Samsung har ikke hatt snap dragon i sine modeller siste årene. De har den mer kraftigere brikken exynos som er dems egen.

 

Samsung s9 bruker kun exynos utenfor USA og kina. I de to landene bruker de snapdragon 845.

Lenke til kommentar

 

Igjen så sier dete det gjelder samsung s9. Men det stemmer ikke! Samsung har ikke hatt snap dragon i sine modeller siste årene. De har den mer kraftigere brikken exynos som er dems egen.

 

Samsung s9 bruker kun exynos utenfor USA og kina. I de to landene bruker de snapdragon 845.

Det stemmer. mye pga Verizon sim free systemer og antennene dems ikke fungerer bra med exynos chip. Derfor jeg syns det er rart Tek.no hele tiden nevner dette kommer også til S9 så vi kan teste. men er jo ikke de moellene som er her i landet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Leser dere ikke korrektur Egil?

Auda, der slo du deg hardt.... Eigil / Egil
Javel.

 

 

Like morsomt hver gang når språk-politiet går på ratata. :fun:

Fint at jeg kunne glede deg ved at jeg overså en bokstav lol :-) Jeg kommer sikkert til å overse noen bokstaver "flere haugevis" av ganger.

Dropp bindstreken neste gang du. Det skrives "språkpolitiet" i ett ord, uten bindestrek.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Leser dere ikke korrektur Egil?

Auda, der slo du deg hardt.... Eigil / Egil
Javel.

 

 

Like morsomt hver gang når språk-politiet går på ratata. :fun:

 

Dropp bindstreken neste gang du. Det skrives "språkpolitiet" i ett ord, uten bindestrek.

 

 

Hva er en bindstrek? Jeg tror at du ikke kommer til å mase så mye om korrektur heretter. Eller?  :tease:

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Leser dere ikke korrektur Egil?

Auda, der slo du deg hardt.... Eigil / Egil
Javel.

 

 

Like morsomt hver gang når språk-politiet går på ratata. :fun:

Dropp bindstreken neste gang du. Det skrives "språkpolitiet" i ett ord, uten bindestrek.

 

 

Hva er en bindstrek? Jeg tror at du ikke kommer til å mase så mye om korrektur heretter. Eller?  :tease:

Hvorfor ikke det? Tro hva du vil, lol. Jeg har kommentert i et kommentarfelt og glemt et par bokstaver. Sammenligner du det med en som får betalt for å skrive? Det er litt forskjell på at man glemmer en bokstav eller to når det går litt fort i svingene enn at en skribent lager en overskrift som i denne artikkelen her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...