Gå til innhold

– Neste Android skal få iPhone-brukere til å bytte mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

design og funksjoner bryr meg lite, det eneste som betyr noe er om det blir like stabilt som iOS, android idag (på min Samsung note8) er ikke stabilt i det hele tatt, og har tett og stødig bugs og feil.

Min erfaring med Android er lik. Både på telefon og NVIDIA Shield TV. Begge deler må med ujevne mellomrom restartes pga apper som krasjer, eller bare uforklarlig treghet.

Lenke til kommentar

Har på ett år gått fra å si: Skal aldri ha Apple, til å ha iPhone to ipad, iWatch og for to uker siden kjøpte jeg iMac 27" Retina. Elsker at alt henger sammen og det bare straight out of the box bare funker.

 

Samme her; likte ikke Apple-produkter før jeg faktisk selv begynte å bruke dem. Har nå iPhone, iPad, MacBook Pro, Apple Watch, AirPods og Apple TV.

 

Merkelig hvordan man misliker ting man ikke har brukt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Og min hovedgrunn til ikke å gå tilbake til iPhone er pris. Å betale 8-9 for en telefon anser jeg som uaktuelt. Derfor kjøper jeg heller ikke de etablerte Android merkene.

 

Hadde jeg hatt behov for telefon nå, tror jeg at det hadde blitt OnePlus eller Pixel 1.gen.

 

Skulle jeg brukt 8-9 tiden på telefon er jeg heller ikke i tvil om at dette hadde blitt en iPhone. Da hadde jeg kanskje fått igjen 2/3 av prisen etter ett år. Med Android hadde jeg maks fått halvparten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...