Gå til innhold

Instagram hermer etter Snapchat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du at menn ikke bruker Instagram?

Kvinner bruker instagram mer enn menn er jeg sikker på. I alle fall aktivt. De bryr seg også mer om instagram. Ikke vitenskapelig såklart, men det er min erfaring.

 

 

Jeg  synes instagram er ødelagt av alle bots og likes man kan kjøpe. De som allerede er store instagrammere blir større mens nyere sliter med å komme seg opp og bli store kontoer.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

 

Mener du at menn ikke bruker Instagram?

Kvinner bruker instagram mer enn menn er jeg sikker på. I alle fall aktivt. De bryr seg også mer om instagram. Ikke vitenskapelig såklart, men det er min erfaring.

 

 

Jeg  synes instagram er ødelagt av alle bots og likes man kan kjøpe. De som allerede er store instagrammere blir større mens nyere sliter med å komme seg opp og bli store kontoer.

 

 

Ja, det finnes helt sikkert statistikk som viser at kvinner er mer aktive på Instagram, noe jeg også tror. Men innlegget jeg svarte på antydet vel mer at Instagram bare er noe kvinner bryr seg om. Det er jo feil når det er et av verdens største sosiale nettverk med over 800 millioner månedlige aktive brukere det er snakk om. 

 

Enig i at Instagram har et problem med bots og de større kontoene. Feeden har blitt for dårlig, jeg ser mange bilder om igjen og får veldig ofte poster som er opp til en uke gamle når jeg scroller litt. Før hadde jeg over 2000 følgere og da fikk jeg veldig mange meningsløse kommentarer fra folk som bare skulle øke trafikken inn til sin egen profil. Jo flere kommentarer, jo bedre synlighet. Veldig irriterende at de større profilene vokser fordi de blir spam-magneter.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...