Gå til innhold

Monster Hunter: World har blitt en knallsuksess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monster Hunter stiller med flere solide titler, men har i stor grad vært utilgjengelig for det vestlige mainstream markedet grunnet de til dels upopulære platformene det har blitt lansert på.
Satsingen på Xbox One, Playstation 4 og etterhvert PC er kanskje det lureste Capcom har gjort de siste årene, noe salgstallene klart demonstrerer.
For øvrig er MHW et solid Monster Hunter spill selv om det mangler variasjon i våpenmodeller og fiender (tenker DLC'er vil fikse på det, til enkeltes store ergelse).
Med 150+ timer klokket inn allerede uten å helt ha kommet til endgame ser jeg for meg at dette fort kan bli den mest spilte titlen i mitt bibliotek etterhvert.

Må forsåvidt også få ut litt misnøye rundt historedelen av spillet som inneholder cutscenes man ikke kan hoppe over i det hele tatt. Å lage seg en ny karakter dersom man er misfornøyd med navn og kjønn, eller rett og slett bare for å grinde etter nytt utstyr kan fort bli en smertefull opplevelse.

Endret av Simen M
Lenke til kommentar

Det som spilles mest om dagen her. Er vel kun 15 timer inn i spillet og lærer fortsatt nye ting hver gang jeg logger inn. Redd for at det kommer bli hundrevis av timer før jeg sier meg fornøyd. Grindingen i spillet føles meningsfullt og er underholdende. Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...