Gå til innhold

Grand Theft Auto V har nådd gedigen salgsmilepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Take-Two nyter godt av onlinedelen, den er som ei melkeku med magiske jur; melken slutter aldri å renne samme hvor mye de overbelaster melkemaskinen! Og det bekymrer meg litt, for hva om de utsetter det neste spillet i serien i frykt for at et nytt spill vil skrumpe inn juret til den rause melkekuen deres?

 

En annen ting er at de med det neste spillet kanskje velger å fokusere enda mer på onlinedelen (med tanke på hvor utrolig populær den er i femmeren)! Da blir det mindre ressurser å bruke på historiedelen, og abra kadabra så er Grand Theft Auto som vi kjenner det en saga blott...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kaller det Grand Theft Alt Delete fordi jeg havner i så mange loading screens som aldri går over.

Støter også på moddere på daglig basis.

Hvorfor har de ikke brukt penger på å få fikse sånt?

 

Var en modder for noen uker sida som ga meg flere millioner, absolutt alle våpen osv, så det er jo plaster på såret at dette hender i ny og ne.

Lenke til kommentar

Tredje best solgte spillet noensinne, og folk bruker likevel GTA Online som en unnskyldning for at Red Dead Redemption 2 ikke blir bra. Sorry folkens, men kanskje dere er i mindretall? Tror nok Rockstar vet hva de gjør. ;)

Stråman, GTAV ble laget FØR de fant ut hvor mye penger for ekstremt lite jobb de får ut av GTA Online.

 

Er som å si denne heroin misbrukeren er ikke en heroin misbruker fordi personen ikke hadde et problem med heroin før den begynte med heroin.

 

Det er godt mulig RDR2 blir fantastisk men å påstå at bekymringene med tanke på GTA Online ikke er valide fordi de lagde et bra spill før de begynte med GTA Online er tullete.

Lenke til kommentar

Si hva du vil om GTA Online, men du skjønner at salgtallene ikke er fra 2014? GTAV selger enormt bra selv den dag i dag, flere år etter at det kom. Og for den saks skyld kan du klage til kuene kommer hjem om GTA Online, men hvem tror du det er som bruker penger og tid på det? Jepp, det er nok majoriteten av spillerne. Du er i mindretall.

Lenke til kommentar

Si hva du vil om GTA Online, men du skjønner at salgtallene ikke er fra 2014? GTAV selger enormt bra selv den dag i dag, flere år etter at det kom. Og for den saks skyld kan du klage til kuene kommer hjem om GTA Online, men hvem tror du det er som bruker penger og tid på det? Jepp, det er nok majoriteten av spillerne. Du er i mindretall.

Så hvis RDR2 har nedstrippa og skuffende singleplayer. Var ikke bekymringene rundt GTA Online valide fordi de fleste syns gta online er flott?

Lenke til kommentar

Pretty much. :) GTAV selger som hakka møkk selv i dag, til tross for at det ikke har hatt noe single-player DLC, og neppe kommer til å få det. Jeg skjønner jo at noen blir skuffet av det, men dere er som sagt i mindretall.

Det er ikke det som er poenget, poenget MANGE kommer med er at GTAV ikke har fått noe singleplayer DLC vi sier det er fordi de tjener for mye for lett på Online, vi er naturligvis defor bekymret for at RDR ikke blir en komplett singleplayer opplevelse.

 

Vi driter bøtter og spann i om folk har dette morsomt med online. Vi driter i at GTA v selger som faen, gta v var en komplett singleplayer opplevelse. Det vi frykter er at RDR2 ikke blir det.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Pretty much. :) GTAV selger som hakka møkk selv i dag, til tross for at det ikke har hatt noe single-player DLC, og neppe kommer til å få det. Jeg skjønner jo at noen blir skuffet av det, men dere er som sagt i mindretall.

Det er ikke det som er poenget, poenget MANGE kommer med er at GTAV ikke har fått noe singleplayer DLC vi sier det er fordi de tjener for mye for lett på Online, vi er naturligvis defor bekymret for at RDR ikke blir en komplett singleplayer opplevelse.

 

Vi driter bøtter og spann i om folk har dette morsomt med online. Vi driter i at GTA v selger som faen, gta v var en komplett singleplayer opplevelse. Det vi frykter er at RDR2 ikke blir det.

 

 

Tror ikke du ser helt hva jeg vil frem til. Selvsagt vil jeg jo ha en bra single-player RDR2. Jeg gir blaffen i multiplayer, med mindre det er morsom co-op. Men det er en grunn til hvorfor GTAV selger i bøtter og spann nå, og hvorfor de tjener rått på GTA Online. Du kan sitte og klage til du blir blå i fjeset, men det endrer ingenting. Du er og blir i mindretall, dermed har du fint lite du skulle ha sagt. Og når det er sagt har jeg full tillit til at RDR2 blir en "komplett single-plaer opplevelse", som du kaller det. Ser ikke helt hva du vil frem til her, for å være ærlig. Selvsagt fokuserer de mye på single-player.  Men de kommer til å fokusere mer på online-biten etter launch, fordi det er det som holder spillet i live, og det de tjener penger på.

Lenke til kommentar

GTA VI kommer til å få en minst like bra historie som GTA V. Er ikke noe å bekymre seg over at GTA O er for populært.

 

Husk at det som har gjort GTA så stort er det satiriske synet på den verdenen vi lever i. De treffer spikeren på hodet på hodet i hvert spill. Det er ingen grunn til at de skal gi opp det.

 

Det store spørsmålet er hvor unaturlig lenge GTA V kommer til å leve, gitt den suksessen GTA O er. Det er ikke naturlig at GTA VI vil støtte det samme online-universet som GTA V.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...