Gå til innhold

SpaceX skriver romhistorie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

At space x ikkje har oppdatert status ang center-raketten lover ikkje godt.

 

Den er nok gone, eller er det tidenes tease for PR. Det er iallefall mine teorier. Heller mest mot førstnevnte. 2/3 på første test er ikke halvgalt da. 

Absolutt godkjent, men dei er ikkje i land endå. Den skal coaste i 6 timer før den starter injeksjonen mot bane rundt solen.

Lenke til kommentar

 

 

At space x ikkje har oppdatert status ang center-raketten lover ikkje godt.

 

Den er nok gone, eller er det tidenes tease for PR. Det er iallefall mine teorier. Heller mest mot førstnevnte. 2/3 på første test er ikke halvgalt da. 

Absolutt godkjent, men dei er ikkje i land endå. Den skal coaste i 6 timer før den starter injeksjonen mot bane rundt solen.

 

 

Tenkte mest på landingene :) Men det er såklart mye igjen av testen! 

Lenke til kommentar

 

 

 

At space x ikkje har oppdatert status ang center-raketten lover ikkje godt.

 

Den er nok gone, eller er det tidenes tease for PR. Det er iallefall mine teorier. Heller mest mot førstnevnte. 2/3 på første test er ikke halvgalt da. 

Absolutt godkjent, men dei er ikkje i land endå. Den skal coaste i 6 timer før den starter injeksjonen mot bane rundt solen.

 

 

Tenkte mest på landingene :) Men det er såklart mye igjen av testen! 

Når sideboosterene landa SYNKRONT! Frysninger. For Space X sin del trur eg dei heller vil ha nyttelasten i rett bane enn att rakettene lander trygt. Framtidige kunder vil ha varene sine trygt fram ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når sideboosterene landa SYNKRONT! Frysninger. For Space X sin del trur eg dei heller vil ha nyttelasten i rett bane enn att rakettene lander trygt. Framtidige kunder vil ha varene sine trygt fram ;)

 

 

Absolutt, å lande har de vist mange ganger før nå :) Hver gang er jo bare en enorm besparelse. 

 

Forøvrig var jeg sikker på at feeden på kamera'ene var feil rett før de landa. Var jo helt like, men plutselig så en begge i samme bilde. Helt rått. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...