Gå til innhold

Mini-Commodore 64 slippes i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så interisert i denne. Men om dem følger opp med en Mini-Commodore Amiga 500 så kommer jeg til å tilte.... :D

 

Lite poeng med begge, da vi allerede har emulatorer på PC som er så og si 100% perfekte. Da får man også spille med tastatur & en skikkelig  C64/Amiga joystick så opplevelsen blir 100% som den var i gamledager.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

Ikke så interisert i denne. Men om dem følger opp med en Mini-Commodore Amiga 500 så kommer jeg til å tilte.... :D

 

 

Lite poeng med begge, da vi allerede har emulatorer på PC som er så og si 100% perfekte. Da får man også spille med tastatur & en skikkelig  C64/Amiga joystick så opplevelsen blir 100% som den var i gamledager.

Ja jeg har en USB joystick som jeg bruker til en Amiga emulator. Funker som ei kule det. Men å ha en fysisk mini Amiga 500 hadde vært moro. Vurderer å kjøpe en ARMIGA...

Lenke til kommentar

Dan Dare, International Karate/way of the exploding fist, last ninja, outrun, ports of call, gauntlet, park patrol og masse mer mangler fra listen over spill jeg brukte å spille på min c64... Kan fortsatt ikke komme over at muttern har kastet de 2 C64'ene med diskettstasjon/kassettspiller jeg hadde samt de 100+ disketten med diverse spill, og C16 min med flere cartridges... Rett og slett tragedie... Har funnet igjen noen av kasettene da, en mager trøst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...