Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet snart skal oppgraderes?
Se vår siste utviklingsdagbok her: Utviklingsdagbok #3 - Mer om aktivitetsstrøm og kalenderarrangement

Foto

Nå kan du få en haug med Rockstar-spill til en billig penge

8 svar i denne tråden

#1 akelbo

akelbo

Skribent, Gamer.no

• Medlemmer
  • 2 111 innlegg
  •   31. mars 2014

Skrevet 31. januar 2018 - 09:49

1.300x169.jpg

Ny Humble-pakke byr på Grand Theft Auto, Max Payne, L.A. Noire og mer.

Nå kan du få en haug med Rockstar-spill til en billig penge
  • 0

#2 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 718 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 31. januar 2018 - 10:16

Trist at ikke GTAV er i noen av pakkene.
  • 0

#3 Bjoolz

Bjoolz

Bruker

• Medlemmer
  • 762 innlegg
  •   25. juli 2008

Skrevet 31. januar 2018 - 15:34

Det koster jo fortsatt 539,- på Steam også.
  • 0

#4 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 718 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 31. januar 2018 - 16:01

Det koster jo fortsatt 539,- på Steam også.

Ja, og det er nesten alltid inne på topp 10 mest solgte spill de gangene det er på salg til rundt 250 kr.

Tror det er lenge til vi ser neste GTA dessverre.
  • 0

#5 Buddy Dakota

Buddy Dakota

Bruker

• Medlemmer
  • 2 081 innlegg
  •   15. mai 2011

Skrevet 31. januar 2018 - 22:29

Blah, vet ikke om jeg vil ha mer GTA. Femmern er jo helt ødelagt av mikrotransaksjoner. Er skeptisk til RDR2, ser for meg at fokuset blir på en flerspillerdel tunet mot at du skal bruke mest mulig penger på å kjøpe deg progresjon.
  • 0

#6 Evil-Duck

Evil-Duck

Moderator

• Moderatorer
  • 5 997 innlegg
  •   11. april 2006

Skrevet 2. februar 2018 - 08:55

Blah, vet ikke om jeg vil ha mer GTA. Femmern er jo helt ødelagt av mikrotransaksjoner. Er skeptisk til RDR2, ser for meg at fokuset blir på en flerspillerdel tunet mot at du skal bruke mest mulig penger på å kjøpe deg progresjon.

Tja, kommer selvfølgelig helt ann på hva du vil ha i et GTA. GTA 5 er første GTA med en skikkelig multiplayer, single playeren er like microtransaksjonsfri som samtlige tidligere GTA spill og tviler på de komner til å implementere det i single playeren til GTA 6, men med tanke på hvor hinnsides mye penger de tjente på GTA Online kommer vi nok ikke til å se noe bedring der.
  • 0

"Without music to decorate it, time is just a bunch of boring production deadlines or dates by which bills must be paid.”
-Frank Zappa

#7 Lilac1

Lilac1

Bruker

• Medlemmer
  • 3 161 innlegg
  •   28. februar 2007

Skrevet 3. februar 2018 - 04:09

Er det nyutgaven av noire som følger med?
  • 0
Any minute now, consumers will stop caring about stupid bullshit like "ease of use" and "smooth interfaces" and start treating things like the number of cores in the dedicated graphics chip and support for open audio and video codecs with the importance they deserve. And then, mark my words, Apple will be truly fucked.

#8 Buddy Dakota

Buddy Dakota

Bruker

• Medlemmer
  • 2 081 innlegg
  •   15. mai 2011

Skrevet 3. februar 2018 - 11:15

Tja, kommer selvfølgelig helt ann på hva du vil ha i et GTA. GTA 5 er første GTA med en skikkelig multiplayer, single playeren er like microtransaksjonsfri som samtlige tidligere GTA spill og tviler på de komner til å implementere det i single playeren til GTA 6, men med tanke på hvor hinnsides mye penger de tjente på GTA Online kommer vi nok ikke til å se noe bedring der.

Jeg vil ha begge deler. Både GRAIV OG RDR fikk fikk store singleplayer expansions og var gøy online. GTAV hadde hadde en kortere story, ingen expansions og en multiplayer som var tynget ned av at alt kostet penger og tok altfor lang tid å låse opp, med mindre man brukte ekte penger. Gruer meg nesten til RDR2, jeg forventer å bli skuffet.
  • 0

#9 DKC

DKC

Bruker

• Medlemmer
  • 2 718 innlegg
  •   12. desember 2015

Skrevet 3. februar 2018 - 13:54

Er det nyutgaven av noire som følger med?

Tviler på det gitt. 

• 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere