Gå til innhold

Anthem-lanseringen må vike for et nytt Battlefield-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, ikke glem Titanfall 2. Det ble dyttet inn mellom Call of Duty og Battlefield, og resultatet ble logisk nok at det ble oversett. Vil dere virkelig ha Anthem dyttet inn mellom Call of Duty og Battlefield, og la det lide samme skjebne som Titanfall 2? Bedre å lansere det noen måneder senere, så det får all oppmerksomheten selv. :) Om de får noen måneder ekstra på å polere det i tillegg er det jo enda bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Forhåndskjøpte Mass Effect Andromeda, trodde det skulle være bra..Ikke rørt EA siden, blir aldri noen preorders fram dem igjen

 

Klar over at det ikke engang var samme team som laget Mass Effect Andromeda ? BioWare Edmonton laget de første Mass Effect spillene, å det var BioWare MONTREAL som laget Andromeda, å de hadde aldri rørt et Mass Effect spill før.

 

Når BioWare Montreal lagde Andromeda, så var teamet fra BioWare Edmonton opptatt med å jobbe på spreng med å lage Anthem. Så skuffelsen ligger desverre der, de som lagde Andromeda var ikke rustet til å lage et Mass Effect spill i d hele tatt, derfor den store fjaskoen.

 

De har nå jobbet totalt i 6 år med Anthem, noe som kan tyde på at mye arbeid er lagt inn i spill produksjonen der! Å at Edmonton teamet har jobbet med Anthem som har hatt en så stor suksess i Mass Effect er jo spennende i seg selv.

Lenke til kommentar

Har de jobbet så lenge med Anthem altså? Det var jeg ikke klar over faktisk. Da bør det jo være ganske mye bra arbeid her ja. Men jeg har liksom ikke latt meg imponerer noe særlig over det som har blitt vist så langt, jeg drar automatisk generisk og Destiny kortet jeg altså. Men så skal jeg innrømme at jeg ikke akkurat har gjort noe dypdykk i dette spillet siden det såg såpass kjedelig ut.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har de jobbet så lenge med Anthem altså? Det var jeg ikke klar over faktisk. Da bør det jo være ganske mye bra arbeid her ja. Men jeg har liksom ikke latt meg imponerer noe særlig over det som har blitt vist så langt, jeg drar automatisk generisk og Destiny kortet jeg altså. Men så skal jeg innrømme at jeg ikke akkurat har gjort noe dypdykk i dette spillet siden det såg såpass kjedelig ut.

 

Altså 6 år siden de startet i d små.

Her er en youtube video fra e3 2014:

https://www.youtube.com/watch?v=CX0KRM7JEf8

Destiny ble satt i produksjon et par år før Anthem, å Anthem er i korte trekk samme type spill, akkurat som at The Division er under samme tak så å si.

 

Så likhetene blir for mange for mye..

Men nå har ikke jeg spilt Destiny, så om spillet er identisk vil ikke jeg se noe forskjell, vil være helt nytt for min del :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...