Gå til innhold

DJIs nye drone er en liten tass med 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg ikke liker med den er at den kommuniserer via WiFi mens Mavic Pro bruker OcuSync som gjør at signalet er krystallklar selv flere kilometer unna. Med WiFi så tror jeg bildet begynner å skurrer selv etter 1km men gjenstår å se, lite tester enda.

 

Meget rar drone egentlig. Kameraet er faktisk bedre enn Mavic Pro som er dyrere og den har i tillegg sensor bak og en hel rekke nye funksjoner så på en måte er den jo bedre bortsett fra WiFi, mindre range og batteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

 

 

Spennende drone. Det eneste som trekker ned er flytiden.

 

Kjøp Fly More Combo-pakken. Den inneholder 2 ekstra batterier.
Hjelper ikke på flytid (pr. batteri...)

;)

Nei, du må evt være villig til å legge inn et lite pit stop :-)

Lenke til kommentar

 

Spennende drone. Det eneste som trekker ned er flytiden.

Den er jo høy! Skal du ha lengre flytid må du kjøpe et fly, ikke en "drone" /quad.

 

 

Det finnes mange droner med lengre flytid (noe jeg tror du vet). Har selv DJI Phantom 4 Pro, og de ekstra minuttene betyr mye. Jeg vil tippe at lengste realistiske flytid med Air, før man må lande, vil ligge på om lag 17-18 minutter. Lengste flytid jeg har med Phantomen er 27 minutter. Det er ganske stor forskjell. Derfor, som jeg sier: Spennende drone, men flytiden trekker ned.

Lenke til kommentar

 

 

Spennende drone. Det eneste som trekker ned er flytiden.

Den er jo høy! Skal du ha lengre flytid må du kjøpe et fly, ikke en "drone" /quad.

 

 

Det finnes mange droner med lengre flytid (noe jeg tror du vet). Har selv DJI Phantom 4 Pro, og de ekstra minuttene betyr mye. Jeg vil tippe at lengste realistiske flytid med Air, før man må lande, vil ligge på om lag 17-18 minutter. Lengste flytid jeg har med Phantomen er 27 minutter. Det er ganske stor forskjell. Derfor, som jeg sier: Spennende drone, men flytiden trekker ned.

Japan drones har noen som holder opptil 40 eller 50 minutter flytid viss jeg husker rett. Den ene dronen kan fly med en liten strøm ledning etter seg. Mer aktuelt om dronen skal holde en fast posisjon. Men kult er det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...