Gå til innhold

Denne dronen krever ingen øvelse å bruke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell, jeg har faktisk allerede en drone med en slik kontroller, riktig nok uten vibrering i kontrolleren. Det er helt sikkert variasjoner på implementering, men jeg foretrekker langt på vei tradisjonelle kontrollere med "analoge" stikker, spesielt til finjustering. Skal man fly høyt og rolig uten at finmotorikken er så nøye fungerer det greit nok.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se er vel dette heller ikke en egen drone, men en kontroller som kan brukes til flere droner? Uten at jeg har forsket på det ut over å ha sett videoen i denne artikkelen... Dronen som brukes ligner på en Immersion Vortex ved første øyekast.

 

Han sier riktig nok at de er i samtaler med en droneprodusent, så det kan vel tenkes at den i praksis blir tilbehør til en etablert drone, eller lanseres med en egen...

Endret av Serpentbane
Lenke til kommentar

Kult, samme styring som inne i VR verden, The Lab.

 

Veldig intuitivt og lett-

 

Fordelen med VR er at tracking av controlleren skjer optisk, enten via et IR kamera eller med et laser system. Probleme med denne kontrolleren han har er at den bryke mest sansylig bare gyros osv. Noe så langt jeg vet har ikke fåt noe utrolig forbedring. Derfor tror eg faktisk att denne kontrolleren kan blir veldig dårlig i bruk faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...