Gå til innhold

Nintendo annonserer Nintendo Labo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke appellen. Og jeg er ihuga Nintendofan. Men jeg kjenner Nintendo godt nok til å vite at de vet hva de gjør i 98% av tilfellene. Så vi får vente og se. :)

 

Var nok veldig mange som var skeptiske til Skylanders da det først kom. I 2016 nådde Skylanders hele 300 millioner (!) solgte figurer. Amiiboene til Nintendo er strengt tatt svindyre plastfigurer som ikke gjør stort i spill, eller noe som helst annet sted, for den saks skyld. Folk kjøper dem som gale. Du skal ikke se bort fra at Labo blir en suksess, det også. Nintendo vet hva de gjør. :)

Lenke til kommentar

Artig konsept, men hvis man kjøper noe til over NOK 500,- ville vertfall jeg forvente noe litt mer holdbart enn papp. Hadde det vært en mer fornuftig pris som NOK 20-50 hadde jeg vært overbevist, eventuell software skulle vært solgt separat så man ikke trengte å kjøpe den hver gang.

 

Skulle man være kynisk kan man si at Nintendo satser på at du vil ødelegge tilbehøret og derfor må kjøpe nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artig konsept, men hvis man kjøper noe til over NOK 500,- ville vertfall jeg forvente noe litt mer holdbart enn papp. Hadde det vært en mer fornuftig pris som NOK 20-50 hadde jeg vært overbevist, eventuell software skulle vært solgt separat så man ikke trengte å kjøpe den hver gang.

 

Skulle man være kynisk kan man si at Nintendo satser på at du vil ødelegge tilbehøret og derfor må kjøpe nytt.

 

Kjøpe nytt? Det er papp; hvor mye kan plater med bølgepapp koste på Clas Ohlson da?

Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke appellen. Og jeg er ihuga Nintendofan. Men jeg kjenner Nintendo godt nok til å vite at de vet hva de gjør i 98% av tilfellene. Så vi får vente og se. :)

 

Var nok veldig mange som var skeptiske til Skylanders da det først kom. I 2016 nådde Skylanders hele 300 millioner (!) solgte figurer. Amiiboene til Nintendo er strengt tatt svindyre plastfigurer som ikke gjør stort i spill, eller noe som helst annet sted, for den saks skyld. Folk kjøper dem som gale. Du skal ikke se bort fra at Labo blir en suksess, det også. Nintendo vet hva de gjør. :)

 

 

Man skal ikke se bort ifra det, men nintendo gjør mye som ikke er en suksess også.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser ikke appellen. Og jeg er ihuga Nintendofan. Men jeg kjenner Nintendo godt nok til å vite at de vet hva de gjør i 98% av tilfellene. Så vi får vente og se. :)

 

Var nok veldig mange som var skeptiske til Skylanders da det først kom. I 2016 nådde Skylanders hele 300 millioner (!) solgte figurer. Amiiboene til Nintendo er strengt tatt svindyre plastfigurer som ikke gjør stort i spill, eller noe som helst annet sted, for den saks skyld. Folk kjøper dem som gale. Du skal ikke se bort fra at Labo blir en suksess, det også. Nintendo vet hva de gjør. :)

 

 

Man skal ikke se bort ifra det, men nintendo gjør mye som ikke er en suksess også.

 

AtW

 

 

Hva da?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg ser ikke appellen. Og jeg er ihuga Nintendofan. Men jeg kjenner Nintendo godt nok til å vite at de vet hva de gjør i 98% av tilfellene. Så vi får vente og se. :)

 

Var nok veldig mange som var skeptiske til Skylanders da det først kom. I 2016 nådde Skylanders hele 300 millioner (!) solgte figurer. Amiiboene til Nintendo er strengt tatt svindyre plastfigurer som ikke gjør stort i spill, eller noe som helst annet sted, for den saks skyld. Folk kjøper dem som gale. Du skal ikke se bort fra at Labo blir en suksess, det også. Nintendo vet hva de gjør. :)

 

 

Man skal ikke se bort ifra det, men nintendo gjør mye som ikke er en suksess også.

 

AtW

 

 

Hva da?

 

Wii U? Gamecube til en hvis grad. Online-spilling med venner har de vel heller aldri fått helt dreisen på.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...