Gå til innhold

Final Fantasy XV lanseres på PC i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra vi får en utgave med alt samlet. Da kan vi kanskje si oss ferdige med denne driten, og forhåpentligvis få et BRA Final Fantasy etterhvert. Skjønt det er sterkt tvilsomt, så rævkjørt som serien har vært siden FFIX. Blir jo bare verre og verre, med FFXIV som et unntak. Men det er jo et MMORPG, så teller ikke helt. FFX var helt greit, men et stort steg ned fra FFX-IX. FFXII var rimelig kjedelig, FFXIII en film med litt gameplay her og der, og FFXV det verste mølet jeg har spilt på flere tiår. Fkatisk så ræva at jeg ikke engang klarer å glede meg til annonseringen av FFXVI lengre.

Lenke til kommentar

Ikke vært noe fan av FF serien siden FFVII og FFVIII men filmen som var en prologue til alt som skjedde i FFXV gjorde meg hyped som faen. Historien var knallbra, karakterne var knallbra, alt tilrettelagt for bra hevn story og det vi får servert er en gjeng boyband som diller og daller med alt annet enn å redde landet sitt.

Lenke til kommentar

Ikke vært noe fan av FF serien siden FFVII og FFVIII men filmen som var en prologue til alt som skjedde i FFXV gjorde meg hyped som faen. Historien var knallbra, karakterne var knallbra, alt tilrettelagt for bra hevn story og det vi får servert er en gjeng boyband som diller og daller med alt annet enn å redde landet sitt.

 

Du mener vel siden FFIX, right?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ja, jeg mistet helt interessen for FF når de gikk bort i fra turbaserte kamper. FFX er det siste spillet i serien jeg synes var veldig bra, og har spilt det mange ganger siden det kom.

 

Kampsystemet i FFXV er veldig uengasjerende. Jeg hadde ikke spilt noe FF-spill siden FFXII, men kjøpte meg FFXV for å se om det kunne gjennopplive serien for meg. Det klarte det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...