Gå til innhold

Stor julekonkurranse på Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes rett og slett at dagens konkurranse, for eksempel, står alt for lenge oppe. Hadde håpet at dere skulle tvinge meg til å titte innom Gamer.no hver halvtime, men det ser ut til at det planlagte arbeidet ville vært forgjeves. :)

 

Om dere skulle klare å fikse en julekalender neste år, håper jeg at vi får se noe nytt. Noe mer krevende.

 

Hva med å gjemme en gåte, et hint eller et kodeord inni artiklene deres? Da må folk følge med, og folk må lese det som skrives og publiseres. Hvis et spill til PlayStation 2 er premien, hadde det vært enda bedre om dere hadde gjemt noe i en artikkel/omtale om et spill til PlayStation 2, ettersom folk som eier PS2-konsollen, leser PS2 omtaler, og dermed har dem som finner det ordet, hintet, eller hva enn det skulle være i omtalen, en sjanse til å vinne spillet som passer deres plattform og interesse. Enda bedre hadde det vært om en slik ordning også iblant hadde inngått i sjanger.

 

Og så må naturligvis de flinkeste av oss få lov til å lese hver omtale, artikkel og sniktitt i de kalde kalenderdagene mens vi venter på jul og den etterlengtede premien for konkurransen vi har deltatt i. :)

 

Bare en idé. Noe mer krevende er i hvert fall å ønske neste år fra min side. Igjen tusen takk for en kjempefin julekalender! Utrolig passende også. Dette er første året siden toårsalderen at jeg ikke har en tradisjonell julekalender, men jeg fikk jommen en i år også -- en litt spesiell en. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes rett og slett at dagens konkurranse, for eksempel, står alt for lenge oppe.

Det er ikke meningen de skal ligge oppe så lenge som i dag (16-23) Men det skyldes at vi ønsket å starte den på et senere tidspunkt enn i går, og jeg fikk ikke anledning til å stoppe den før nå fordi jeg prioriterte kino- og bowlingaften. Beklager.

 

Vi skal vurdere å gjøre noe med de andre forslagene dine. Men vi syns ikke det er noe poeng å gjøre en "julekalender" for komplisert. Det skal jo være gøy med julekalendere, ikke vanskelig. Hvis du nesten ikke hadde klart å åpne luken hadde du antageligvis blitt ganske frustrert, eller hva? :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...