Gå til innhold

PODKAST: Hør DoubleJump kåre det beste spillet fra 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker podcasten godt, men Tullefanten har litt rett i det han sier. Det er veldig mye ehhh og øøhh, så jeg orker faktisk ikke å høre på den heller uten å bli litt utålmodig og irritert. Skjønner at det er vanskelig å endre måten man snakker på, men kanskje det er mulig det går an å gjøre noe med i klippen? :)

Lenke til kommentar

Endelig fått hørt gjennom hele podcasten. Den var litt lang, så måtte ta den i to runder. :p

 

Fantastisk bra egentlig, en god saklig fremføring hvor alle spillene ble nevnt, og fikk i mer eller mindre grad talt sin sak. Ble ikke plaget i det hele tatt av disse "tenkelydene", hvis man kan kalle det det. :wee: Forøvrig overraskende god balansering og moderering av Gøran som en liten meklingsmann. Synes han klarte litt å avvæpne de største tilløpene til krangel og banke inn en avgjørelse flere ganger her.

 

Missunner dere ikke i det hele tatt jobben med å få fire personer med ulik smak til å bli enig om en felles topp 10 liste med så ufattelig mange knallgode kandidater. Når det er sagt kom dere jo fram til et utvalg som ikke bare dere, men de aller fleste kan si seg sånn tilfredsstillende enig i. :) Jeg ville selvfølgelig ha kastet noen av dem ut, og flyttet andre inn, men jeg har jo bare min personlige smak å ta hensyn til, og i 2017 synes jeg det var vanskelig nok. :p

 

Til slutt vil jeg si at jeg ser frem til dagen når Jonas får spilt ferdig det der ene spillet, og sier seg 110% enig med Gøran i hva som er det desidert beste spillet i 2017. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...