Gå til innhold

Nå skal det også lukte smart hjemme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lukter flopp, gitt... Bruk heller penga denne koster på å skaffe ordentlig ventilasjon på dassen :p

 

En kan vel like gjerne kjøpe seg en aroma diffuser, til noen få hundrelapper:

 

https://www.google.no/search?q=aroma+diffuser&oq=aroma+diffuser

 

Og en lukt i fra en eterisk olje som man vet at man liker. Dersom man kan klare å holde seg fra å måtte fikle med en mobil-app, så blir jo det kanskje en bonus?

 

Dette omtalte produktet (Moodo) har vel egentlig lite å gjøre med å skulle tilføre ekstraopplevelser i f.eks. PC-spill/konsollspill vel?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt...

Bare å kjøpe ett echo produkt det? :)

 

Tror det var ment når det blir lansert offisielt,

 

Nå må man vel kjøpe et echo produkt + overførsel fra US plug + det er på engelsk

 

Håper at Apple homepod kommer snart..Siri funker helt OK på norsk + samarbeidet med andre smart hjem produkter er overveldende

 

Men ser at amazon echo har potensiale! Hadde vært knall hvis den fungerte på norsk når de lanserer litt mer utover UK og US :p

føler siri ikke blir nok brukt til at den klarer å lære seg noe

 

Det er fortsatt kleint å gå å snakke til Siri mens jeg går ute blant folk og jeg må notere meg noe, men noen må starte bevegelsen!

Lenke til kommentar

 

 

Off topic, men noen som vet når Alexa skal lanserers for Norge? Liker å rope på Sonos One, men det funker langt fra optimalt...

Bare å kjøpe ett echo produkt det? :)

 

Tror det var ment når det blir lansert offisielt,

 

Nå må man vel kjøpe et echo produkt + overførsel fra US plug + det er på engelsk

 

Håper at Apple homepod kommer snart..Siri funker helt OK på norsk + samarbeidet med andre smart hjem produkter er overveldende

 

Men ser at amazon echo har potensiale! Hadde vært knall hvis den fungerte på norsk når de lanserer litt mer utover UK og US :p

føler siri ikke blir nok brukt til at den klarer å lære seg noe

 

Det er fortsatt kleint å gå å snakke til Siri mens jeg går ute blant folk og jeg må notere meg noe, men noen må starte bevegelsen!

 

Det store problemet i følge google er dialektene vi har, men personlig foretrekker jeg engelsk over norsk i de fleste tilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...