Gå til innhold

Klarer jeg å spare 7000 kroner med den nye spareappen Dreams?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyggelig å høre at dere synes vi i Storebrand burde gjøre registreringsprosessen enklere - det synes vi også. Man bør nok skylde mer på oss enn på Dreams for at prosessen er som den er, men vi håper å få til flere forenklinger i tiden fremover. Signering av kontoavtale med BankID har vi tenkt å ta bort ganske snart. Det kommer også forbedringer i betalingsinfrastrukturen (e-bax) slik at vi kan sette opp direkte konto-til-konto overføring og eliminere ett BankID-trinn til. Da står vi igjen med en elektronisk identifisering, som er der vi ønsker å være.

 

Å få ned avtalene våre fra 15 sider til noe enklere og mer forståelig for vanlige folk er også et sterkt ønske, men her er det mye juss, forskrifter og etablert praksis som må jobbes med for å finne riktig balanse mellom det enkle og det korrekte.

 

Lykke til med lydplanken, drømmer er til for å realiseres.

 

Terje Løken

Storebrand

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke misforstå, Øystein er en hyggelig fyr, og jeg ønsker han alt vel og lykke til med prosjektet. 

Det jeg mener er at det er en app, som selvfølgelig har som mål å tjene penger, som får betydelig redaksjonell omtale hos hans gamle arbeidsplass hvor han har sittet i ledelsen.  Uten at det er nevnt noen steder. 
Det lyder litt som noe som kan stride mot vær varsom plakaten, spør du meg. 

Grunnen til at jeg nevner det, er at de forskjellige mediehusene kjøper hverandre og fusjonerer og ender opp med all makt om informasjon på et veldig lite antall hender - noe som er heller uheldig i mine øyne.  Desto større grunn til å følge vær varsom plakaten, og at noen varsler om den ikke følges. 

 

Og det er gjort helt klart at tidligere medarbeider i redaksjonen hos tek er med i selskapet, ikke sant?


Kan du utdype? Uansett så ser jeg hvorfor de nevner appen på nettsidene deres, det er en høyst aktuell app, spesielt for yngre.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

«Vanlige folk» synes vel bare det er et ork å lese femten sider for å «plassere» småpenger. Vi forstår språket men gidder ikkelese det. Det synes ihvertfall jeg.

 

Har for øvrig ingen drømmer igjen å spare til, alle mine drømmer blir sabotert av staten.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...