Gå til innhold

Acers nye PC-skjerm koster 25 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel noe jeg faktisk har ventet på, nå må jeg kjøre Predator 165Hz 1440p til spill og Dell UltraSharp 1440p til grafikk. Begge IPS-typer, men du verden så stor forskjell det er på disse to skjermene når det kommer til fargekvalitet, dog er det en stor forskjell på 60 og 165Hz og :p

 

4K er foreløpig ikke av interesse for min del, særlig ikke på 27" og mindre. Men en 1440p skjerm som dekker 99% av Adobe RGB -og- 144Hz+, ja takk!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Siste alternativ er AOC som har samme skjerm. Kanskje de legger seg på 18k? Uansett, min drøm er faktisk 27-32" 1440p med TN/IPS HDR 144hz+ og da gjerne med local dimming!

 

Og ja, jeg nevner TN. Hater IPS glow, og ghosting + backlight bleed. Ryktes nå uansett om en TN panel med full HDR støtte. Ergo, gode farger!

Lenke til kommentar

Vi kan snakkes når det dukker opp en 240hz OLED, 4k, HDR skjerm med G-sync til en rimelig pris.

 

Den dagen det dukker opp så regner jeg du kommer til å være den første til å kommentere at vi snakkes når det kommer 8k 240hz HDR OLED med G-sync til en rimelig pris.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå begynner det virkelig å dra seg til her. Man kan fort tenke at 25 laken for en skjerm er galskap, men hvis man setter det i perspektiv og gjerne sammenlignet med en annen hobby, vil man se at det ikke er så alt for galt. Prøv å ha bil som hobby, da er 25000 borte på en helg på bane før man vet ord av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...