Gå til innhold

GUIDE: Ny mobil? Her er appene du trenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan på det varmeste anbefale Gesture Search. Det er den beste produktivitets appen til Android. Man start appen og tegn noe som likner på bokstaver så finner den kontakter, apper innstillinger o.l. som inneholder bokstavene du tegner.

Eneste ulenmpen er at den er fjernet fra GooglePlay så den må lastes ned fra nettet. Egentlig litt rart for det er google som har laget den.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kunne også anbefalt AtB eller Kolumbus, som er bussapper i henholdsvis Trondheim og Stavanger, men velger å ikke gjøre det da jeg ikke er et navlebeskuende individ og ser mennesker lenger enn der nesa rekker på et NASJONALT nettforum.  :p Tips til artikkelforfatter er å ikke neglisjere 88% av befolkningen som bor utenfor Oslo...

 

Vel, Ruter appen dekker Akershus også, så dekker vel omtrent 22% av befolkningen  :)

Endret av warbrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 Jeg kunne også anbefalt AtB eller Kolumbus, som er bussapper i henholdsvis Trondheim og Stavanger, men velger å ikke gjøre det da jeg ikke er et navlebeskuende individ og ser mennesker lenger enn der nesa rekker på et NASJONALT nettforum.  :p Tips til artikkelforfatter er å ikke neglisjere 88% av befolkningen som bor utenfor Oslo...

 

Vel, Ruter appen dekker Akershus også, så dekker vel omtrent 22% av befolkningen  :)

Sikkert herlig ironi innlegget ditt, men fader en skal være bra flabbete for å ha topp 2 anbefalinger gjelde kun 22% av befolkningen. :p
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Ja hele Norge bor i Oslo.

Hvis mener du?
Sikkert en furten bergenser.

 

 

Bergensere er da aldri furtne! God Jul folkens!!

 

P.S. Er det bare jeg som hopper glatt over Instagram, Snapchat og Twitter?

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...