Gå til innhold

Se en halvtime fra Far Cry 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utviklingen har stått BOMM STILLE pga konsoller siden Crysis 1, Crysis 1 men sin fysikk er jo fortsatt mye bedre et dette statiske spillet, hviver inn en bombe i et området med Hus/flagg osv å alt inkl flagg står like fint.

 

Det er fortsatt bare å vente på at et FPS igjen blir laget til PC som utnytter alt + lit til (som før), konsoller ødlegger FPS utviklingen totalt ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utviklingen har stått BOMM STILLE pga konsoller siden Crysis 1, Crysis 1 men sin fysikk er jo fortsatt mye bedre et dette statiske spillet, hviver inn en bombe i et området med Hus/flagg osv å alt inkl flagg står like fint.

 

Det er fortsatt bare å vente på at et FPS igjen blir laget til PC som utnytter alt + lit til (som før), konsoller ødlegger FPS utviklingen totalt ....

 

Tror du drømmer litt for mye om hva som ville kommet på pc uten konsoll. Sannsynligvis ville utviklingen på pc fronten gått tregere siden nvidia ikke villet måtte kjempe mot konsoller med hvor AMD har hele markedet (Switch endrer det nå da), samt at de fleste med pc ikke sitter på et beist av en gamer pc, men en laptop som kanskje hr et dedikert skjermkort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utviklingen har stått BOMM STILLE pga konsoller siden Crysis 1, Crysis 1 men sin fysikk er jo fortsatt mye bedre et dette statiske spillet, hviver inn en bombe i et området med Hus/flagg osv å alt inkl flagg står like fint.

 

Det er fortsatt bare å vente på at et FPS igjen blir laget til PC som utnytter alt + lit til (som før), konsoller ødlegger FPS utviklingen totalt ....

 

Finnes da spill der du kan bombe hus slik at det faller sammen på konsoll? Bad Company for eksempel.

 

Dette går vel på mekanisme og design på maps.

Tviler på at alle fps hadde implementert dette om det ikke hadde fantes konsoller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis du ser en halvtime av spillet har du jo sett hele  spillet, Standard UBI open world.

 

30 minutter til kanskje 1.5 timer med ting, etter det er det bare gjentagelse av det samme om og om igjen.

 

Hei, gutt 19 her. Hva mener du kunne vært bedre?

 

 

Hva mener du?

 

UBI spill er max 90 minutter hvor du lærer spillet og nye ting dukker opp, etter det må du gjøre det samme om igjen og omigjen, du har sett alt det er ikke noe nytt å gjøre.

 

Om det er dårlig eller bra sier jeg ikke noe om, da det er mange spill dette gjedler uten at de er dårlige, peoenget er at ser du 30 minutter av Far Cry 5 har du sett det meste spillet har å tilby.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Digger mye av hvor de har tatt Far cry serien med mer open world, flere biler, båter, flygeting osv men du hadde disse tingene i orginale far cry i tillegg til en bra story.

 

Synes far cry spillene mangler progresjon, nå har heg bare spilt mye Far Cry 3 og 4 uten expansions eller stand alone spillene (et steinalder farcry spill?) men i det orginale far cry starter du med å drepe standard mercs, så litt hardere mercs, så genome monsters og til slutt tok det hele av med sinnsvak slossing mot dritkule "Doom" type monster soldiers med bazooka arms og full body armored "SWAT/Special Forces" som var dritvanskelige.

 

I Far Cry 3 og 4 var det de samme type soldatene en kjempet mot fra start til finish mer eller mindre. Spesielt hvis en alltid tok ut alarmene var det aldri noe progresjon i vanskelighetsgrad.

 

Men digger nye item og skill systemet i forhold til orginale, men savner bra story og interessante scifi element.

Lenke til kommentar

Digger mye av hvor de har tatt Far cry serien med mer open world, flere biler, båter, flygeting osv men du hadde disse tingene i orginale far cry i tillegg til en bra story.

 

Synes far cry spillene mangler progresjon, nå har heg bare spilt mye Far Cry 3 og 4 uten expansions eller stand alone spillene (et steinalder farcry spill?) men i det orginale far cry starter du med å drepe standard mercs, så litt hardere mercs, så genome monsters og til slutt tok det hele av med sinnsvak slossing mot dritkule "Doom" type monster soldiers med bazooka arms og full body armored "SWAT/Special Forces" som var dritvanskelige.

 

I Far Cry 3 og 4 var det de samme type soldatene en kjempet mot fra start til finish mer eller mindre. Spesielt hvis en alltid tok ut alarmene var det aldri noe progresjon i vanskelighetsgrad.

 

Men digger nye item og skill systemet i forhold til orginale, men savner bra story og interessante scifi element.

 

Jeg er egentlig glad scifi mangler, det gjør det litt mer troverdig. Men ja spillene er alt for like, men jeg liker dem normalt sett, selv om det er litt mye tårn og baser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hvis du ser en halvtime av spillet har du jo sett hele  spillet, Standard UBI open world.

 

30 minutter til kanskje 1.5 timer med ting, etter det er det bare gjentagelse av det samme om og om igjen.

 

Hei, gutt 19 her. Hva mener du kunne vært bedre?

 

 

Hva mener du?

 

UBI spill er max 90 minutter hvor du lærer spillet og nye ting dukker opp, etter det må du gjøre det samme om igjen og omigjen, du har sett alt det er ikke noe nytt å gjøre.

 

Om det er dårlig eller bra sier jeg ikke noe om, da det er mange spill dette gjedler uten at de er dårlige, peoenget er at ser du 30 minutter av Far Cry 5 har du sett det meste spillet har å tilby.

Gjelder ikke dette de aller fleste spill i dag?

 

Gleder meg likevel litt til å plukke dette spillet opp på salg et par mnd etter utgivelse da jeg ikke har rørt et Far Cry spill siden 3'eren og det syns jeg var artig men egentlig ganske hjernedødt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis du ser en halvtime av spillet har du jo sett hele  spillet, Standard UBI open world.

 

30 minutter til kanskje 1.5 timer med ting, etter det er det bare gjentagelse av det samme om og om igjen.

 

Hei, gutt 19 her. Hva mener du kunne vært bedre?

 

 

Hva mener du?

 

UBI spill er max 90 minutter hvor du lærer spillet og nye ting dukker opp, etter det må du gjøre det samme om igjen og omigjen, du har sett alt det er ikke noe nytt å gjøre.

 

Om det er dårlig eller bra sier jeg ikke noe om, da det er mange spill dette gjedler uten at de er dårlige, peoenget er at ser du 30 minutter av Far Cry 5 har du sett det meste spillet har å tilby.

Gjelder ikke dette de aller fleste spill i dag?

 

Gleder meg likevel litt til å plukke dette spillet opp på salg et par mnd etter utgivelse da jeg ikke har rørt et Far Cry spill siden 3'eren og det syns jeg var artig men egentlig ganske hjernedødt.

 

 

Det gjelder de fleste spill uansett tid, men det skal være MINDRE av det i et open world spill mens UBI har MER av det, Jeg spilte nylig noen timer med skyrim igjen og oppdaget flere ting jeg aldri hadde sett før og det med ca. 200 timer fra før av.

Det skjer ikke i Far Cry(eller onen andre UBI open world games. 

Etter ca. 1 time, har du finnet en av alle collectables, du vet hva spillet er og du vil nå gjenta det samme du gjorde første timen i de neste 20+ timene uten noen overaskesler eller forundring.

 

For alle mangler Skyrim og de nye Fall out spillene har, så has de i hvertfall noen som driver deg videre du vil oppleve noe nytt selv etter 100 timer. Det er ikke bare unyttige collectables. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...