Gå til innhold

Bayonetta 3 blir Switch-eksklusiv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på suksessen både Bayonetta og Vanquish var på PC når de endelig kom ut, og til en grad NieR, er det synd å se at Platinum fortsetter med eksklusive avtaler.

 

Begge du nevner er "gamle" spill som ble portet over, mens Bayonetta 3 er et helt nytt spill som Nintendo sponser. Tror Platinum ikke har noen klager på det. Heller ikke meg som en stor Bayonetta fan. Tvert imot, jeg hoppet nesten i taket av glede når jeg så det. Og heller ikke glem at P games er store Nintendo fans og demhar et bra forhold. Synes heller vi skal takke disse avtalene, for uten det hadde vi aldri fått Bayo to og ihvertfall ikke Bayo 3.

Lenke til kommentar

 

Med tanke på suksessen både Bayonetta og Vanquish var på PC når de endelig kom ut, og til en grad NieR, er det synd å se at Platinum fortsetter med eksklusive avtaler.

 

Begge du nevner er "gamle" spill som ble portet over, mens Bayonetta 3 er et helt nytt spill som Nintendo sponser. Tror Platinum ikke har noen klager på det. Heller ikke meg som en stor Bayonetta fan. Tvert imot, jeg hoppet nesten i taket av glede når jeg så det. Og heller ikke glem at P games er store Nintendo fans og demhar et bra forhold. Synes heller vi skal takke disse avtalene, for uten det hadde vi aldri fått Bayo to og ihvertfall ikke Bayo 3.

Hva er dekningen for den påstanden? AtW

Lenke til kommentar

 

 

Med tanke på suksessen både Bayonetta og Vanquish var på PC når de endelig kom ut, og til en grad NieR, er det synd å se at Platinum fortsetter med eksklusive avtaler.

 

Begge du nevner er "gamle" spill som ble portet over, mens Bayonetta 3 er et helt nytt spill som Nintendo sponser. Tror Platinum ikke har noen klager på det. Heller ikke meg som en stor Bayonetta fan. Tvert imot, jeg hoppet nesten i taket av glede når jeg så det. Og heller ikke glem at P games er store Nintendo fans og demhar et bra forhold. Synes heller vi skal takke disse avtalene, for uten det hadde vi aldri fått Bayo to og ihvertfall ikke Bayo 3.
Hva er dekningen for den påstanden? AtW

Hvilken av dem tenker du på? Jaja. Kan ta dem...

 

- Bayonetta og Vanquish er eldre spill som ble portet.

- Bayonetta 2 ble sponset av Nintendo og er passe sikker på at de har brukt noe penger på Bayonetta 3 og.

- Det er kjent at Platinum og Nintendo har et velig bra forhold (spesielt bra under utviklingen av B2 om jeg fikk med meg det riktig)

- Bayonetta 3 hadde nok ikke skjedd om det ikke hadde vært en Bayonetta 2 (DUH)

 

P.S: Platinum og Kamiya har selv sagt mange ganger at det var Nintendo som reddet serien med B2 siden ingen andre ville ta sjansen.

 

Eller var det noe annet du lurte på?

Lenke til kommentar

Synes selv at Bayonetta spillene er super kule men så lenge de holder seg til Nintendo konsoller som de færreste har, så kommer de dessverre aldri til å bli noe stort.

 

De hadde tatt helt av hvis det ble lansert for PS4, Xbox og PC.

 

Siden ingen andre enn Nintendo "ville ha" Baynetta 2, så synes jeg det er rettferdig at den holder seg til Nintendo. De som sponset spille. Og uten at de gjorde det hadde Bayonetta 2 (og da naturigvis 3) aldri skjedd. Dette har folka fra Platinum selv avslørt.

 

SKal være enig med at Wii U solgte katastrofalt dårlig, men rykter sier at B2 solgte i underkanten av en mill (noe jeg er veldig uiskker på selv), men Switch derimot ser ut til å gjøre enormt mye bedre enn Wii U gjorde.

 

Vi burde heller takke avtalen Nintendo har med Pgames/SEGA for at vi i det hele tatt fikk/får spillene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...