Gå til innhold

Nå kan Ice-kunder dele rollover-data med hvem de vil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bedre en ingenting, men hadde vært enda bedre om alle kundenes "overskudd" ble automatisk likt fordelt mellom alle kundene som bonus data.

 

Slik at de som bruker lite data må drive veldedighet til fremmende?

Ja.

 

Dersom man bruker lite data og bekymrer seg for å sponse fellesen for mye burde man hatt et mindre abbonement i utgangspunktet. Det er bedre at datakvoten blir brukt i stede for at den går opp i røyk.

 

Jeg tror dette er med på øke gjennomsnitt databruken for alle brukerene mer en system der hver enkelt bruker skal gjøre jobben med å fordele overskudsdataene sine manuelt hver eneste måned.

 

Jeg tror ice gambler på at de aller fleste rett å slett ikke gidder denne jobben samtidig som de håper å fremstå veldig imøtekommende for brukerene som har tid og tolmodighet.

Lenke til kommentar

ALLE bør vite at GET samler inn penger til en ukjent russisk oligarkeier fra Russland. Ikke dit jeg ønsker å sende mobilabonnentpengene mine.

1) Denne tråden handler om ICE

2) Get ble solgt til TDC Group i 2014. TDC Group er et aksjeselskap på den Danske børsen. Get er ikke lengre eid av Quadrangle Capital Partners II og Goldman Sachs Capital Partners, hvis det er disse du er redd for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Dette er sikkert ICE sitt svar på OneCalls databøtte. Greit nok hvis flere i familien har ICE. I min familie bruker vi aldri opp den ene gigabyten vi har pr måned, så vi har som regel 2 GB hver ved begynnelsen av hver måned. Men sikkert kjekt hvis man bruker mer enn det vi gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Greit nok hvis flere i familien har ICE.

Ikke bare familien, kan dele med hvem som helst, syntes det var litt snasent jeg.

 

 

I for seg har du rett i det, men jeg har ikke peiling på hva slags operatør de jeg kjenner bruker. Men det har kanskje andre mennesker?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...