Gå til innhold

Breath of the Wilds nye historieutvidelse er tilgjengelig nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

«Spillet ble stort sett godt mottatt av både fans og kritikere»...

 

Lol.

 

Den setningen der viser mye av hva som er problemet her på Gamer. Spillet ble vel hyllet av alle uten om Jim Fucking Sterling Son og den lille babyen på Gamer som skriker etter oppmerksomhet i alle artikler han forfatter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spillet blei forøvrig GOTY på The game awards inatt. Fantastisk spill.

 

Vel fortjent, enig - et fantastisk spill.

 

Jeg rundet det på Wii U, men spilte ikke noe dlc. Nå er det oppgradering til Switch på gang, må nesten ha spillet til denne konsollen også.

 

Det er ikke så mange spill som er verdt å kjøpe to ganger - men dette glimrende spillet er det. Tror jeg nesten må rive i en CE utgave hvis jeg finner :)

 

Edit: Dette "The Game Awards" opplegget - er det noe signifikant, eller er det en "ubetydelig" aktør blant andre større og kjente spill-begivenheter? Siden ingen skriver om dette?

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

 

Spillet blei forøvrig GOTY på The game awards inatt. Fantastisk spill.

 

Vel fortjent, enig - et fantastisk spill.

 

Jeg rundet det på Wii U, men spilte ikke noe dlc. Nå er det oppgradering til Switch på gang, må nesten ha spillet til denne konsollen også.

 

Det er ikke så mange spill som er verdt å kjøpe to ganger - men dette glimrende spillet er det. Tror jeg nesten må rive i en CE utgave hvis jeg finner :)

 

Edit: Dette "The Game Awards" opplegget - er det noe signifikant, eller er det en "ubetydelig" aktør blant andre større og kjente spill-begivenheter? Siden ingen skriver om dette?

 

Står om det både i pressfire og gamereactor. Om du skal ha CE utgaven kjøp den amerikanske mener å huske at den hvirket betydelig feitere en den vi får her i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...