Gå til innhold

KORTTEST: Venture Heat oppvarmede klær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk ull, evig batteritid.

Jeg liker gadgets og teknobabbel, men disse produktene ser jeg ikke mye nytte i.

 

Så lenge kaldeste temperatur er 10 grader, så ser jeg heller ikke den største nytten. Hadde vært bedre info om de hadde testet i temperaturer ned mot -20 til -30.

 

Men så har de en styrke i bruk der man gjerne er veldig stillesittende, og spesielt om man i tillegg blir utsatt for sur og kald vind, f.eks. om man er tilskuer på kamp eller kjører MC eller scooter om vinteren. Da vil slike plagg være til god hjelp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Batteridrevet lue? Om du fryser på hodet vintertid så har du valgt feil lue. Gode luer med øreklaffer som er vindtette fikser glatt -40 kuldegrader og vind. Trenger ikke noe batteri eller element. Skal en først ha lue av typen "øreklafflue" så er det langt billigere og bare velge seg en god og varm lue i starten. Så trenger en ikke batteri.  

 

Hansker? Tja. Om en blir kald på fingrene så velg heller votter. Feks vindvott med ullvotter på innsiden. Garantert varm uansett vær. Selv i vått null-vær. 

 

Varmesåler, perfekt for isfiskeren? Og kanskje vil også varmegenseren være flott for lange økter med ispilken. 

Endret av bojangles
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bruk ull, evig batteritid.

Jeg liker gadgets og teknobabbel, men disse produktene ser jeg ikke mye nytte i.

 

Nja, kanskje skosåler er fornuftig likevel. En del sliter med å holde skotøyet varmt nok på de kaldere dagene. Bedre med varme tær enn amputerte  :wee:

 

Hva med å teste "snømasker" for polare strøk i samme vending, slik som er nødvendig når det er så kaldt at du ikke får puste skikkelig uten den beskyttelsen? (gratis betalt test-"ferie" til polare strøk, johoo? Sibir/Alaska neste? Svalbard elns. .. Kanskje for varmt på Svalbard nå?) Et sted med minus 40 eller kaldere, kan duge.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

Bruk ull, evig batteritid.

Jeg liker gadgets og teknobabbel, men disse produktene ser jeg ikke mye nytte i.

 

Er det skikkelig kaldt, så er det aldri varmt nok med hansker, så til hansker kan jeg se nytten.

 

AtW

 

Jeg fryser veldig lett på fingrene, og når jeg er ute og sykler i 10-20 minus er hansker med el-varme gull. Men jeg bruker en rimeligere variant, kjøpt for ca. 300 kr på AliExpress...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...