Gå til innhold

The Divisions hittil største oppdatering lanseres denne uken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så folk spiller fortsatt The Division? Jeg hadde det relativt ålreit med spillet ei ukes tid før jeg ble dønn lei.

 

Kjøper gjerne konseptet loot shooter, faktisk har blanding av FPS og RPG blitt en av mine absolutte favorittsjangre gjennom for eksempel Destiny og Borderlands-spillene. Men skal man kjøpe ideen om at noen kan være kulesvamper og måtte beskytes i et kvarter før vedkommende går ned, må de faktisk være noe annet enn helt vanlige folk. Det var hovedproblemet mitt med The Division. Finnes ikke snev av logikk i at helt vanlige gjengmedlemmer skal tåle så mye bare fordi det er en loot shooter. Dessuten var det like repetitivt som alle andre Ubisoft-titler...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes spillet får ufortjent mye kritikk. Som alle spill har det sine svakheter, men alt i alt er dette et av de beste i sjangeren. Masse endgame innhold og de er flinke til å implementere events og nye ting..

I tillegg har spillet helt vanvittig god grafikk og er ikke tungdrevet.

Jeg koser meg stort. Tror mange som disser spillet i dag henger igjen i noen av oppstartsproblemene de hadde, eller rett og slett helst vil sloss med sverd mot monstre.

Spillet kræsjer en og annen gang og ja, det er cheatere der, men hvilket spill sliter ikke med idioter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes spillet får ufortjent mye kritikk. Som alle spill har det sine svakheter, men alt i alt er dette et av de beste i sjangeren. Masse endgame innhold og de er flinke til å implementere events og nye ting..

I tillegg har spillet helt vanvittig god grafikk og er ikke tungdrevet.

Jeg koser meg stort. Tror mange som disser spillet i dag henger igjen i noen av oppstartsproblemene de hadde, eller rett og slett helst vil sloss med sverd mot monstre.

Spillet kræsjer en og annen gang og ja, det er cheatere der, men hvilket spill sliter ikke med idioter?

 

Enig. Spillet har fått ufortjent mye kritikk. Klart spillet blir ødelagt når hackere osv får holde over lengere tid. Men jeg koset meg opp til maxlevel. Er mange som hiver seg på bandwagon når det kommer til negativ omtale. Grunnspillet er ganske solid. Men de fomlet for mye med endgame :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så folk spiller fortsatt The Division? Jeg hadde det relativt ålreit med spillet ei ukes tid før jeg ble dønn lei.

 

Kjøper gjerne konseptet loot shooter, faktisk har blanding av FPS og RPG blitt en av mine absolutte favorittsjangre gjennom for eksempel Destiny og Borderlands-spillene. Men skal man kjøpe ideen om at noen kan være kulesvamper og måtte beskytes i et kvarter før vedkommende går ned, må de faktisk være noe annet enn helt vanlige folk. Det var hovedproblemet mitt med The Division. Finnes ikke snev av logikk i at helt vanlige gjengmedlemmer skal tåle så mye bare fordi det er en loot shooter. Dessuten var det like repetitivt som alle andre Ubisoft-titler...

 

Helt enig. Klarer ikke fiender i spill som er bulletspongy med mindre det iallefall gir noe mening.

Lenke til kommentar

 

Så folk spiller fortsatt The Division? Jeg hadde det relativt ålreit med spillet ei ukes tid før jeg ble dønn lei.

 

Kjøper gjerne konseptet loot shooter, faktisk har blanding av FPS og RPG blitt en av mine absolutte favorittsjangre gjennom for eksempel Destiny og Borderlands-spillene. Men skal man kjøpe ideen om at noen kan være kulesvamper og måtte beskytes i et kvarter før vedkommende går ned, må de faktisk være noe annet enn helt vanlige folk. Det var hovedproblemet mitt med The Division. Finnes ikke snev av logikk i at helt vanlige gjengmedlemmer skal tåle så mye bare fordi det er en loot shooter. Dessuten var det like repetitivt som alle andre Ubisoft-titler...

Helt enig. Klarer ikke fiender i spill som er bulletspongy med mindre det iallefall gir noe mening.

 

 

Det er et tredjeperson skyte spill med RPG elementer. Hva er det som ikke gir noen mening? Stats og hvor flink du er går hånd i hånd. Ikke kun om du klarer å sikte og skyte på et punkt. 

Lenke til kommentar

Så folk spiller fortsatt The Division? Jeg hadde det relativt ålreit med spillet ei ukes tid før jeg ble dønn lei.

 

Kjøper gjerne konseptet loot shooter, faktisk har blanding av FPS og RPG blitt en av mine absolutte favorittsjangre gjennom for eksempel Destiny og Borderlands-spillene. Men skal man kjøpe ideen om at noen kan være kulesvamper og måtte beskytes i et kvarter før vedkommende går ned, må de faktisk være noe annet enn helt vanlige folk. Det var hovedproblemet mitt med The Division. Finnes ikke snev av logikk i at helt vanlige gjengmedlemmer skal tåle så mye bare fordi det er en loot shooter. Dessuten var det like repetitivt som alle andre Ubisoft-titler...

 

Kule/sverd svamper er aldri godkjent, tyder på late utviklere.

Ja fineder kan tåle litt mer i Sci fi, pga sci fi stuff, og ja fiender kan tåle ganske mye mer i fantasi(pga magi) 

Men i et action spill uansett hvor mye rpg elementer du stapper inn der, skal ikke en mann tåle 20 skudd i hode med en 7.62..

Jeg takla delvis Divison så lenge man skøyt low level mobs, ja de tåler litt mye men jeg kunne leve med det, men så fort du møter selv en ubetydlig mini boss blir du dratt ut av spillet. 

Lenke til kommentar

 Kule/sverd svamper er aldri godkjent, tyder på late utviklere.

Ja fineder kan tåle litt mer i Sci fi, pga sci fi stuff, og ja fiender kan tåle ganske mye mer i fantasi(pga magi) 

Men i et action spill uansett hvor mye rpg elementer du stapper inn der, skal ikke en mann tåle 20 skudd i hode med en 7.62..

Jeg takla delvis Divison så lenge man skøyt low level mobs, ja de tåler litt mye men jeg kunne leve med det, men så fort du møter selv en ubetydlig mini boss blir du dratt ut av spillet. 

 

Så... Eh... Hvilket rpg spill finnes det hvor alt er one hit kill?

Lenke til kommentar

 

 Kule/sverd svamper er aldri godkjent, tyder på late utviklere.

Ja fineder kan tåle litt mer i Sci fi, pga sci fi stuff, og ja fiender kan tåle ganske mye mer i fantasi(pga magi) 

Men i et action spill uansett hvor mye rpg elementer du stapper inn der, skal ikke en mann tåle 20 skudd i hode med en 7.62..

Jeg takla delvis Divison så lenge man skøyt low level mobs, ja de tåler litt mye men jeg kunne leve med det, men så fort du møter selv en ubetydlig mini boss blir du dratt ut av spillet. 

 

Så... Eh... Hvilket rpg spill finnes det hvor alt er one hit kill?

Forskjell på one hit og 20 hits... Er enig at det var litt for mye spray and pray men jeg stoppet i hovedsak pga dårlig optimalisering (eventuel for dårlig pc :p )

Lenke til kommentar

Har faktisk endt opp med å spille Division mere enn andre spill jeg har. Spiller på PS4 og nærmer meg 500 timer nå. Spilt mye survival, da det egentlig var det som var mest givende å spille i mangel på noe nytt. Prøvde så vidt Skirmish i går samt modusen som sender fiender i waves. Synes dette var ganske gøy. Synes nå dette er ett bra spill og som noen andre nevner her, har fått ufortjent mye kritikk.

Lenke til kommentar

 

 Kule/sverd svamper er aldri godkjent, tyder på late utviklere.

Ja fineder kan tåle litt mer i Sci fi, pga sci fi stuff, og ja fiender kan tåle ganske mye mer i fantasi(pga magi) 

Men i et action spill uansett hvor mye rpg elementer du stapper inn der, skal ikke en mann tåle 20 skudd i hode med en 7.62..

Jeg takla delvis Divison så lenge man skøyt low level mobs, ja de tåler litt mye men jeg kunne leve med det, men så fort du møter selv en ubetydlig mini boss blir du dratt ut av spillet. 

Så... Eh... Hvilket rpg spill finnes det hvor alt er one hit kill?

 

 

Det er forskjell på one hit kills og svamper. 

Og siden 99% av RPGer er i sci fi eller fantasi så har de mer spillerom(som jeg sa klart og tydelig) 

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er forskjell på one hit kills og svamper. 

Og siden 99% av RPGer er i sci fi eller fantasi så har de mer spillerom(som jeg sa klart og tydelig)

"Men i et action spill uansett hvor mye rpg elementer du stapper inn der, skal ikke en mann tåle 20 skudd"

 

Det kommer litt an på. Er enig i at 20 skudd som regel vil være i overkant, og spesielt om ett eneste har truffet hodet. Spilte meg opp til makslevel i The Division, men etter det gikk jeg fort lei. Noe av grunnen var nok at de fleste tålte for mye. I noen spill kan det være greit, f.eks er jeg ikke spesielt plaget av det i Destiny, men i et spill som skal være "realistisk" og basert på våpen man kjenner, ble det for dumt.

 

Men det finnes noen unntak i den virkelige verden også faktisk:

https://www.express.co.uk/news/world/567424/US-Navy-SEAL-survived-after-being-shot-27-times

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...