Gå til innhold

Nå kan du kjøpe landområder i Star Citizen for ekte penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kjøper ikke landområder som sådan. Man kan bygge baser og grave etter ressurser hvor man vil, men dersom man har en slik "påle" vil man ha registrert rettighetene innen for UUE-space. Det betyr at myndighetene vil beskytte dine rettigheter til området, dersom noen andre skulle finne på å grave eller bytte på det samme området, eller forsøke å angripe deg, stjele lasten, etc.

 

Man kan gjøre akkurat det samme uten å ha en slik "påle", men da får man ikke beskyttelsen. Man kan også gjøre det på landområder utenfor UUE-herredømme, men der er ingen slik beskyttelse tilgjengelig.

 

Noe eierskap til selve landområdet er det imidlertid ikke, uansett.

Lenke til kommentar

Dette "spillet" må være den største scammen noen sinne.

Spillet kommer aldri, men du kan stadig vekk kjøpe nye ting...

 

Fordi å leie inn en haug med Studioer til å jobbe med spillet, samt gi en detaljert beskrivelse av fremgang/hva de driver med er vel det beste de kunne gjort hvis de skulle løpe avgårde med pengene?

 

Jeg tror spillet enten kommer til å bli tidenes skuffelse, eller et av tidenes beste spill. Skalaen de jobber med, samt alt av detaljer og spillmekanikker som er bygd inn/skal bygges inn i spillet er jo ganske sykt. Om det flopper eller ikke vet vi jo ikke enda, men å komme med tåpelige utsagn om "scams" osv. Blir noe teit, da spillet faktisk arbeides med og det er tydelig fremgang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Dette "spillet" må være den største scammen noen sinne.

Spillet kommer aldri, men du kan stadig vekk kjøpe nye ting...

 

Fordi å leie inn en haug med Studioer til å jobbe med spillet, samt gi en detaljert beskrivelse av fremgang/hva de driver med er vel det beste de kunne gjort hvis de skulle løpe avgårde med pengene?

 

Jeg tror spillet enten kommer til å bli tidenes skuffelse, eller et av tidenes beste spill. Skalaen de jobber med, samt alt av detaljer og spillmekanikker som er bygd inn/skal bygges inn i spillet er jo ganske sykt. Om det flopper eller ikke vet vi jo ikke enda, men å komme med tåpelige utsagn om "scams" osv. Blir noe teit, da spillet faktisk arbeides med og det er tydelig fremgang.

Det er enten eller ja. Spillet i nåværende 3.0 form er noe av det mest imponerende jeg har sett og spilt i mine 35år som "gamer". Får dem til å legge til interessant innhold i spillet og gjøre planetene mer levende og at ytelsen fungerer noenlunde bra så blir det tidenes spill.

 

Men ja..... det er så sykt mye som skal inn i spillet så fallhøyden er rimelig stor.

Lenke til kommentar

 

 

Dette "spillet" må være den største scammen noen sinne.

Spillet kommer aldri, men du kan stadig vekk kjøpe nye ting...

 

Fordi å leie inn en haug med Studioer til å jobbe med spillet, samt gi en detaljert beskrivelse av fremgang/hva de driver med er vel det beste de kunne gjort hvis de skulle løpe avgårde med pengene?

 

Jeg tror spillet enten kommer til å bli tidenes skuffelse, eller et av tidenes beste spill. Skalaen de jobber med, samt alt av detaljer og spillmekanikker som er bygd inn/skal bygges inn i spillet er jo ganske sykt. Om det flopper eller ikke vet vi jo ikke enda, men å komme med tåpelige utsagn om "scams" osv. Blir noe teit, da spillet faktisk arbeides med og det er tydelig fremgang.

Det er enten eller ja. Spillet i nåværende 3.0 form er noe av det mest imponerende jeg har sett og spilt i mine 35år som "gamer". Får dem til å legge til interessant innhold i spillet og gjøre planetene mer levende og at ytelsen fungerer noenlunde bra så blir det tidenes spill.

 

Men ja..... det er så sykt mye som skal inn i spillet så fallhøyden er rimelig stor.

Hvor mange planeter og måner er det i 3.0 Som man kan lande på. Har ikke oppdatert meg på en stund. Men ser frem til og teste ut 3.0

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette "spillet" må være den største scammen noen sinne.

Spillet kommer aldri, men du kan stadig vekk kjøpe nye ting...

 

Fordi å leie inn en haug med Studioer til å jobbe med spillet, samt gi en detaljert beskrivelse av fremgang/hva de driver med er vel det beste de kunne gjort hvis de skulle løpe avgårde med pengene?

 

Jeg tror spillet enten kommer til å bli tidenes skuffelse, eller et av tidenes beste spill. Skalaen de jobber med, samt alt av detaljer og spillmekanikker som er bygd inn/skal bygges inn i spillet er jo ganske sykt. Om det flopper eller ikke vet vi jo ikke enda, men å komme med tåpelige utsagn om "scams" osv. Blir noe teit, da spillet faktisk arbeides med og det er tydelig fremgang.

Det er enten eller ja. Spillet i nåværende 3.0 form er noe av det mest imponerende jeg har sett og spilt i mine 35år som "gamer". Får dem til å legge til interessant innhold i spillet og gjøre planetene mer levende og at ytelsen fungerer noenlunde bra så blir det tidenes spill.

 

Men ja..... det er så sykt mye som skal inn i spillet så fallhøyden er rimelig stor.

Hvor mange planeter og måner er det i 3.0 Som man kan lande på. Har ikke oppdatert meg på en stund. Men ser frem til og teste ut 3.0

Er vel 3 stk med variende geografiske klimaer.

Lenke til kommentar

Visst dem hadde brukt like mye tid på å utvikle spillet istedet for å pønske ut fler og fler ting å selge, hadde spillet vert ferdig nå.

Dette "Landområdet" greiene er bare en ide, og ikke ferdig utviklet enda, og nå skal dem selge det?

Men når det skal sies, så er jo hele SC en ide, en kjeme dyr tech demo.

Med tanke på de 160 milioner dollar dem alt har fått, har dem svimlende lite å vise så langt.

Dette blir magaplask. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Visst dem hadde brukt like mye tid på å utvikle spillet istedet for å pønske ut fler og fler ting å selge, hadde spillet vert ferdig nå.

Dette "Landområdet" greiene er bare en ide, og ikke ferdig utviklet enda, og nå skal dem selge det?

Men når det skal sies, så er jo hele SC en ide, en kjeme dyr tech demo.

Med tanke på de 160 milioner dollar dem alt har fått, har dem svimlende lite å vise så langt.

Dette blir magaplask. :)

 

Ifølge et kjapt google søk hadde GTA V et "development and marketing budget" på roughly 265 millioner dollar. GTA V var i full utvikling i ca 3 år. Star Citizen har vært i utvikling i 5 år (?) og du sutrer over hvor mye penger de har fått? Greit nok, utviklingsteamet til Star Citizen er ikke like stort som teamet som utvikla GTA V, men det koster penger å betale lønninger for høyt utdannede og dyktige spillutviklere, samt alt annet som hører med til å drive et prosjekt i en sånn skala. Man kan komme et stykke med 160 millioner dollar, men et sted vil pengene ta slutt og jeg ville syntes det var veldig synd om dette prosjektet måtte skrapes grunnet manglende funds når man allerede har lagt så mye jobb i det.

Lenke til kommentar

Støttet SC på Kickstarter, men har en blandet følelse for hva jeg tror om spillet og modellen. Om man i praksis kan kjøpe seg fred på en plass for andre spillere sliter jeg med å ikke kalle det Pay to Win. Det samme gjelder skip man kan kjøpe seg. Argumenter som at det uansett kan skaffes gjennom spillet er syltynne, da det alltid vil være noen med mer penger og tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...