Gå til innhold

Se Playerunknown's Battlegrounds' mobilspilltrailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet?

 

Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet?

 

Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet.

 

Det er ikke Bluehole-teamet som jobber på disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet?

 

Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet.

 

Som det riktignok ikke kommer frem i artikkelen skal det utvikles av noen andre.

Er vel tencent som har tatt initiativ og ansvar her og bare kjøpt pubg merket for mainstream appeal i Kina.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor utvikler de to nye mobilspill og et helt nytt spill med samme konsept når det originale PUBG fortsatt er i early access? Skal de ikke fullføre spillet?

 

Personlig kjøper jeg aldri early access spill fordi det som regel bare en unnskyldning for å ikke finpusse og fullføre utviklingen noen gang, og også som cashgrab bare for å tjene mest mulig penger for så å gjøre noe helt annet.

 

Som det riktignok ikke kommer frem i artikkelen skal det utvikles av noen andre.

Er vel tencent som har tatt initiativ og ansvar her og bare kjøpt pubg merket for mainstream appeal i Kina.

Rettelse. Står i artikkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...