Gå til innhold

Final Fantasy XV får enda flere historieutvidelser til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig rart av Square å melke dette spillet enda mer. Spillet var for min del svært kjedelig og lite engasjerende. Kampsystemet er alt for automatisk og spillet alt for lett. Overfokus på grafikk har gjort at historien er på vippen til dårlig på ekte. Squaresoft, hva skjedde da dere la FFX bak dere?!

 

Krysser fingrene for at VII remake blir bra. Begynner virkelig å savne ATB og taktiske kamper fremfor de nye action-baserte systemene de siste spillene har hatt. Kan ikke annet enn å håpe de ikke ødelegger VII...

Lenke til kommentar

Veldig rart av Square å melke dette spillet enda mer. Spillet var for min del svært kjedelig og lite engasjerende. Kampsystemet er alt for automatisk og spillet alt for lett. Overfokus på grafikk har gjort at historien er på vippen til dårlig på ekte. Squaresoft, hva skjedde da dere la FFX bak dere?!

 

Føler ikke at kampsystemet var problemet i FF15 i heletatt. Faktisk var det noe av det bedre.

 

Og de melker jo ikke FF15, det som er tydelig (selv om Tabata selv avkrefter det) er at alle disse "ekstrapakkene" opprinnelig var del av selve historien. Final Fantasy Peasant har en del videoer ang historien i FF15 og jeg må si at det opprinnelige konseptet og historien rundt Ardyn er ekstremt brilliant. Det er på linje med FF7, om ikke bedre til og med.

 

Men alt ble ødelagt av den teite beslutningen om å lage "open world" som ikke egentlig bidro til å fortelle historien engang.

 

Første runden jeg spilte FF15 husker jeg spesielt da jeg kom til Altissia og Leviathan kom, og jeg tenkte at "this is bloody amazing!" Og tenkte at "nå føles det ut som at spillet begynner å komme skikkelig i gang!". Lite visste jeg at det var starten på slutten..

 

Alle disse DLCene er bra, men dette er innhold vi skulle ha fått i utgangspunktet. Som en del av den opprinnelige storyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...