Gå til innhold

KOMMENTAR: Ti år er lang tid, det


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk vel i grunn lei etter Revelations. 3 ern var crap all around, 4ern likte jeg ikke pga all reisingen med båt hele tiden. Har ikke fullført noen av de. Hører Syndicate er bra, så kommer nok til å prøve det. Ser det er mye båtgreier i det nyeste også, så skipper nok det. 

 

Når det gjelder oppdrag hvor du må bruke båt så er de få og det er et stykke imellom dem.

Småbåter kan være en effektiv måte å reise korte avstander på dersom du ikke har åpnet "fast travel" punkt i området.

Lenke til kommentar

Jeg gikk vel i grunn lei etter Revelations. 3 ern var crap all around, 4ern likte jeg ikke pga all reisingen med båt hele tiden. Har ikke fullført noen av de. Hører Syndicate er bra, så kommer nok til å prøve det. Ser det er mye båtgreier i det nyeste også, så skipper nok det. 

 

Er ikke mye båtgreier i det nye egentlig. Du kan bruke små båter til å reise raskere om du ønsker, og et kort oppdrag hvor du styrer en skute. Men mesteparten av Origins spilles på bena eller til hesteryggen, og selv klatringen er tonet en del ned i dette spillet. Båtkjøringen i The Witcher 3 og hvordan den er laget er ganske likt det du finner i Origins.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk vel i grunn lei etter Revelations. 3 ern var crap all around, 4ern likte jeg ikke pga all reisingen med båt hele tiden. Har ikke fullført noen av de. Hører Syndicate er bra, så kommer nok til å prøve det. Ser det er mye båtgreier i det nyeste også, så skipper nok det. 

 

Artig nokk så 3rn og 4rn er mine favoritt i Assassins serien. Er det eneste av spillene som jeg har orket å runne ferdig og jeg har testet alle spillene. Elsket å være ute på bølgan blå i Black Flag. Drømmer om at det skal komme ett nytt ett. Likte veldig godt 3rn på grunn av tidsperioden. Likte at det var oppdrag der også ute på havet. Skjønner ikke hva folk ikke liker med 3rn, men selvsagt så, smaken er som baken.

Lenke til kommentar

 

Jeg gikk vel i grunn lei etter Revelations. 3 ern var crap all around, 4ern likte jeg ikke pga all reisingen med båt hele tiden. Har ikke fullført noen av de. Hører Syndicate er bra, så kommer nok til å prøve det. Ser det er mye båtgreier i det nyeste også, så skipper nok det. 

 

Artig nokk så 3rn og 4rn er mine favoritt i Assassins serien. Er det eneste av spillene som jeg har orket å runne ferdig og jeg har testet alle spillene. Elsket å være ute på bølgan blå i Black Flag. Drømmer om at det skal komme ett nytt ett. Likte veldig godt 3rn på grunn av tidsperioden. Likte at det var oppdrag der også ute på havet. Skjønner ikke hva folk ikke liker med 3rn, men selvsagt så, smaken er som baken.

Samme folka lager jo et sjørøverspill som ligner en del på ac 4, skull and bones heter det, gleder meg til det.

Lenke til kommentar

 

Jeg gikk vel i grunn lei etter Revelations. 3 ern var crap all around, 4ern likte jeg ikke pga all reisingen med båt hele tiden. Har ikke fullført noen av de. Hører Syndicate er bra, så kommer nok til å prøve det. Ser det er mye båtgreier i det nyeste også, så skipper nok det. 

Artig nokk så 3rn og 4rn er mine favoritt i Assassins serien. Er det eneste av spillene som jeg har orket å runne ferdig og jeg har testet alle spillene. Elsket å være ute på bølgan blå i Black Flag. Drømmer om at det skal komme ett nytt ett. Likte veldig godt 3rn på grunn av tidsperioden. Likte at det var oppdrag der også ute på havet. Skjønner ikke hva folk ikke liker med 3rn, men selvsagt så, smaken er som baken.

 

 

Jeg likte ikke at det var så mye som foregikk i skogen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...