Gå til innhold

Razers nye tastatur kan du søle brusen på uten problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bør være sukkerfri brus da, i det minste, for sukkerholdig brus gjør ikke bare fuktskade, de gjør tastene utrolig seige i tillegg ...

 

Blir seigt av sukkerfri brus også.

Hvilken sukkerfri brus blir seig? Det er sukker/sirup som gjør det seigt. Ved tester på å koke ut sukkerfri brus, så sitter man igjen med bortimot tom panne, fordi det fordufter, mens alle som har sukker i seg, får den seige massen som rest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt mitt 100 kroners trådløse Logitech tastatur i 2 år nå og har sølt litt øl på det i ny og ned det virker perfekt fortsatt bare å få ut batteriene fort og sette det opp ned og tørke over det mes en fuktig klut så bruke hårføner på det i ca 1 minutt så er det going strong again :p trenger ikke noe tastatur til 1200 kr heeelt bortkasta og jeg er en gamer som spiller ganske mye og det er ok til mitt bruk!

Endret av Tåka
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reklame, dette finnes jo allerede hos andre produsenter, ved siden er det artikkel om Razor sin mus. Samt masse clickbait. Jeg forstår ikke hva dere har blitt til. Driver betalte tester og lignende?! hw.no, akam.no, amobil.no som jeg kjente det, er dødt. Enorm forskjell fra bare 3-4år tilbake. Jaja, man vet ikke hva man har, før det er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...