Gå til innhold

Minions-studioet planlegger Super Mario-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Mario-filmen vært kalt "Plumbers go to the Dino Dimension", og hatt andre navn, så hadde denne filmen vært en typisk 90-talls midt-på-treet familiefilm. Humoren er ganske stusslige greier, men Bob Hoskins og Dennis Hopper er alltid sjarmerende. Alt som har med spillet å gjøre er ganske påtvunget inn i filmen, det virker som de hadde allerede hadde laget mye av filmen før de ville involvere Nintendo. Men designet på den andre dimensjonen er veldig bra, og man føler at dette er en verden man kunne ha likt å utforske mer av. Det er også gode spesialeffekter og veldig koselig musikk. Så det er ikke en DRITTFILM. Den er ok for sin tid, men har ikke noe med Mario å gjøre.
Anyways, vi får se om de klarer å gjøre noe interessant ut av en type "Pixar"-film. Jeg syntes det er vanskelig å se for seg mye drama og en dyp emosjonell historie i spill som handler om ekstremt enkle historier og karakterer, og hvor all gleden ligger i kickass gameplay, sjarmerende design, fantastiske brett og fin musikk. Jeg er også litt skeptisk til en Mario som skal ha masse dialog, vet ikke om jeg orker den gnålete stemma i flere sekunder om gangen, hehe.

Endret av tankbug
Lenke til kommentar

Bare jeg som ser for meg fox kids versjonen av mario der man alltid så to ekte folk som spilte mario og luigi før tegne serien startet?

Velkommen til Suuuuper Mario Brødrenes SuuuuuperShow!!

 

Kun hos besteforeldre jeg fikk sett det, da Fox Kids hjemme ble til en eller annen jallakanal klokken 18, da Mario som oftest kom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...