Gå til innhold

Leadtek A380 Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra artikkel, har vel bare en ting å utsette: hvorfor, når du skal kjøre en head-to-head sammenligning, overklokket du ikke 9800XT kortet også? Det er jo det som er interessant! Hvordan yter de opp mot hverandre @stock og i overklokket tilstand... Bortsett fra det, :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. :) ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet..

 

Men en god test var det ;) jeg desverre har blitt litt ATI Fanboy det siste året... hehe..

Endret av Pritorian
Lenke til kommentar
Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. :) ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet..

 

Men en god test var det ;) jeg desverre har blitt litt ATI Fanboy det siste året... hehe..

du har kjøtere på rommet ditt ergo er det fint med filter slik at du kan pelle ut alle pelshåra deres tenk hvor kjipt det ville vært å dra det ut av selve viften..

 

 

_

Thorsan

Lenke til kommentar
Veldig bra artikkel, har vel bare en ting å utsette: hvorfor, når du skal kjøre en head-to-head sammenligning, overklokket du ikke 9800XT kortet også? Det er jo det som er interessant! Hvordan yter de opp mot hverandre @stock og i overklokket tilstand... Bortsett fra det, :thumbs:

Les hva han skriver litt lengre opp:

Det kommer ganske snart, XT og Pro i samme artikkel. Testene er allerede klare.

 

Eg vonar Lars har nokre ting i bakhandi? :D

Lenke til kommentar
Jeg er nå ikke så sikker jeg liker støv filtret på det kortet jeg da.. så litt "tett" ut, og for de som har hund & katt og ikke alltid har det like rent på PC rommet ( jeg har det rent! men har dyr.. :) ) så kan dette by på problemer etter noen mnd'er. Spesielt om maskinen står på gulvet..

Nå er jo jobben til et støvfilter nettopp å stoppe slike ting, slik at du selv kan rengjøre filteret en gang iblandt isteden for å slite denne "pelsen" løs fra selve vifta.

Uansett er det vel ingen som bryr seg om hvordan det ser ut etter noen måneder? :wow:

Jeg åpner da PCn en gang i uka cirka og ser om den har det bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...